Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:Lekker makkelijk om dierenactivisten de schuld te geven. Ik kan me echt niet voorstellen dat een dierenliefhebber paarden de weg op jaagt.
Hoe dan ook is het natuurlijk vreselijk dat het gebeurt is en de arme dieren het niet overleefd hebben
S_en_Z schreef:Wat een vreselijk nieuws.. maar wat ik dan niet snap is dat als ze al bedreigingen hebben gehad dat ze dan geen stevige sloten op de hokken hangen. Die brommerslotten met ketting bijv. moet je echt los slijpen en voor je dat gedaan hebt heb je al zoveel kabaal gehoord dat je ze op heterdaad kunt betrappen..
Mensen die dit doen zijn geen dierenliefhebbers.. maar ziek in hun hoofd.
sandorra schreef:S_en_Z schreef:Wat een vreselijk nieuws.. maar wat ik dan niet snap is dat als ze al bedreigingen hebben gehad dat ze dan geen stevige sloten op de hokken hangen. Die brommerslotten met ketting bijv. moet je echt los slijpen en voor je dat gedaan hebt heb je al zoveel kabaal gehoord dat je ze op heterdaad kunt betrappen..
Mensen die dit doen zijn geen dierenliefhebbers.. maar ziek in hun hoofd.
Wat denk je wat dat gaat kosten de staldeuren/ panelen worden allemaal inelkaargezet/ geschoven..... Enkel alleen de boxdeur voorzien van een slot heeft geen nut..... Ook ivm veiligheid van de dieren gaan de deuren niet op slot ( bv er breekt brand uit etc)
MarlindeRooz schreef:Wat enorm zielig!
Ik ben een grote tegenstander van circussen met dieren maar dit gaat gewoon te ver, dit doe je niet.