Prinses Amalia duikt op tijdens springwedstrijd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 11:10

Cowboy55 schreef:
nontie schreef:
Maar even volgens de regeltjes: ze is B gestart, dan zal ze toch ook al haar winstpunt in de dressuur moeten hebben gehaald? Ik neem aan dat dat bij de pony's niet anders is als bij de paarden.

Klopt

Dat ze haar dan niet ergens gespot hebben of ze moet toen ook incognito hebben meegedaan :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 11:11

fohadie schreef:
[naam] schreef:
Dat laatste is wel waar, die waren daar op vakantie.
Vader was er niet bij.

Er staat ouderS dus dan zal het vader en moeder betekenen. Vandaar datn ik reageerde met: Dat lijkt me erg sterk..
Ik bedoel Amalias vader.
De opa en oma van Maxima waren er wel.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 11:11

Wat een ophef... ze start hier wel vaker in de regio, onder een andere naam. Dit is niet heel bijzonder. Je loopt bij iedereen wedstrijd kans haar tegen het lijf te lopen. Ze is inderdaad al enkele keren dressuur gestart.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 11:12

fohadie schreef:
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat bekend is onder welke naam ze dan was ingeschreven, net zoals Willem-Alexander toen de Elf stedentocht schaatste onder een andere naam <KNIP>

W.A. van Buren, geleend van Anna van Buren, de 1e echtgenote van Willem van Oranje.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 11:14

Citaat:
... en af en toe zelfs een KLM vliegtuig bestuurd onder weer een andere naam.

En dan ga je als eerste zo´n toestel in van Amsterdam naar Madrid en hoor je een stewardess door de boordtelefoon doorgeven dat ´de koning´ al aan boord is.

Ik had het eerst niet eens door, maar toen ik later die dag las dat hij op bezoek was in Spanje én aan het trainen was voor zijn brevet om een Boeing 737 te mogen vliegen, viel mijn kwartje :-)

lovefi

Re: Prinses Amalia duikt op tijdens springwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 11:18

Bij ons op stal is ze ook een keer onder een andere naam dressuur gestart. Hartstikke leuk om te zien hoe leuk ze het vindt en dat ze ook na de wedstrijd met haar beide ouders in de kantine gewoon nog even een patatje gingen eten en met de andere ruiters praatte.

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 11:19

Utixo schreef:
Wat een ophef... ze start hier wel vaker in de regio, onder een andere naam. Dit is niet heel bijzonder. Je loopt bij iedereen wedstrijd kans haar tegen het lijf te lopen. Ze is inderdaad al enkele keren dressuur gestart.

Dit dus... ik heb haar 2 jaar geleden al zien rijden op een dressuurwedstrijd bij ons op de club met ouders langs de bakrand. Daar had ze overigens netjes winst dus volgens de regels mag ze gewoon springen :)
Super leuk vond ik dat. Heerlijk ontspannen, geen gekkigheid, bijna als normale mensen die gewoon genieten van de sport :)
En vorig jaar ook op een springwedstrijd. Daar was ze in de prijzen beland met de dochter van een kennis. Hij had de prijsuitreiking gefilmd waar de prinses wel met naam en toenaam werd omgeroepen.

Oud nieuws dit zou ik zeggen :')
Laatst bijgewerkt door MariekeS_ op 30-06-16 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 11:20

Wat leuk voor Dat ze even kind mag zijn en onder een andere naam kan starten.
Hopelijk ken ze het nog veel vaker doen

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 11:23

MariekeS_ schreef:
Utixo schreef:

Dit dus... ik heb haar 2 jaar geleden al zien rijden op een dressuurwedstrijd bij ons op de club met ouders langs de bakrand. Daar had ze overigens netjes winst dus volgens de regels mag ze gewoon springen :)
Super leuk vond ik dat. Heerlijk ontspannen, geen gekkigheid, bijna als normale mensen die gewoon genieten van de sport :)
En vorig jaar ook op een springwedstrijd. Daar was ze in de prijzen beland met de dochter van een kennis. Hij had de prijsuitreiking gefilmd waar de prinses wel met naam en toenaam werd omgeroepen.

Oud nieuws dit zou ik zeggen :')

Ophef is wel een beetje overdreven..
Misschien bedacht dat sommige mensen niet uit jullie regio komen, dus ja wij zijn wel benieuwd naar een filmpje o.i.d. Dat soort nieuws krijgen wij niet mee namelijk ;)

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 11:24

tennan schreef:
Marieke1495 schreef:
Kwamen haar ouders ook kijken? :D

Schreeuwend langs de lijn :D "Wat zég ik toch elke keer, bínnenbeen, búitenteugel, téllen"

nou ja, ze krijgt in ieder geval GOED advies :)

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 11:25

nontie schreef:
Ophef is wel een beetje overdreven..
Misschien bedacht dat sommige mensen niet uit jullie regio komen, dus ja wij zijn wel benieuwd naar een filmpje o.i.d. Dat soort nieuws krijgen wij niet mee namelijk ;)

Ik bedoel ophef niet met betrekking tot de reacties hier maar naar het nieuwsartikel :) Dat is wel een beetje sensatiezoekerig geschreven

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 11:30

Idd ik kwam haar ook heel vaak op wedstrijden tegen onder andere naam met een ponytje. Met een man die haar begeleid alleen ouders zijn niet aanwezig vanwege de ophef. Snap probleem niet zo meisje mag toch ook gewoon haar hobby uitoefenen. En ze doet het best leuk!!!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 11:32

Pas op hoor, ze leest vast wel mee :D

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 11:34

lovefi schreef:
Bij ons op stal is ze ook een keer onder een andere naam dressuur gestart. Hartstikke leuk om te zien hoe leuk ze het vindt en dat ze ook na de wedstrijd met haar beide ouders in de kantine gewoon nog even een patatje gingen eten en met de andere ruiters praatte.

Fijn om te horen dat ze 'gewoon' lekker kan paardrijden! En dat patatje hoort er natuurlijk bij, ook voor de koning en koningin :D

Mooi dat het zo kan!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 11:35

tennan schreef:
Marieke1495 schreef:
Kwamen haar ouders ook kijken? :D

Schreeuwend langs de lijn :D "Wat zég ik toch elke keer, bínnenbeen, búitenteugel, téllen"

Of zo'n schreeuw-/huilpartij met een hoog Tokkie gehalte:
"NOU, DAN VERKOOP IK HET *&^%$#@! BEEST TOCH ALS JE TOCH NIET LUISTERT!"
"IK WIL HEM HELEMAAL NIET MEER, HET IS GEWOON EEN ROTKNOL!"
"WIM-LEX, AMALIA, KUNNEN JULLIE MISSCHIEN EEN BEETJE..."
"BEMOEI JE ER NIET MEE MAXIMA, HET IS JOUW DOCHTER DIE ER WEER EENS NIKS VAN BAKT! GA JE HAAR NOU OOK NOG LOPEN BESCHERMEN!?"

enz., enz....
_O-

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 11:39

Mioux schreef:
Is toch juist hartstikke leuk dat ze haar hobby kan uitoefenen ? Alleen snap ene kant niet dat de filmpjes niet openbaar mogen. Bij elk ander bekent persoon die in de ring of wedstrijd rijd zijn er ook filmpjes? Niks raars aan toch ? Neem aan dat als er "pers" waren of hobby fotografen ze ook andere op de foto gezet hebben?

Maxima en Alexander hebben altijd duidelijke regels voor de pers opgesteld, ze willen dat hun kinderen op kunnen groeien als normale kinderen voor zover mogelijk. Elke officiele publicatie gaat via hun goedkeuring en ik sta daar volledig achter. Indien er elke keer aandacht naar de kinderen zou gaan en elke scheet in de roddelpers komt heb je geen leven meer en kun je niet eens aan wedstrijd deelnemen omdat er dan tientallen paparazzi in de bosjes liggen.

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 11:41

paps reed vroeger ook fanatiek en dat was ook heel gewoontjes hoor, leuk dat zijn dochter ook de kans krijgt lekker op te groeien

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 11:44

Heb dr hier ook wel vaker op wedstrijd gezien in de omgeving. Met een gewone trailer en een gewone HH outfit. Leuk kind.

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 11:52

´Ook de ouders van Máxima waren aanwezig bij de wedstrijd, wat eveneens een grote verrassing was, want niemand wist ze in Nederland waren. “Ze zaten gewoon tussen het publiek knakworsten te eten. Het was lekker met de voeten in de modder genieten.” :D :D
Das toch héérlijk!

http://www.lindanieuws.nl/videos/prinses-amalia-doet-stiekem-mee-aan-paardrijwedstrijd/

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 11:59

Ik hoop dat ze net zoveel lol kan en mag beleven als wij!

en over die ouders van Maxima, heeft haar vader dan tegenwoordig toestemming om het land in te Mogen?

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 12:00

Caily schreef:
Pas op hoor, ze leest vast wel mee :D

_/-\o_

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 12:06

Wat een gedoe ze start wel vaker in de buurt van den haag...

Der vader koning lex heeft vroeger ook "gewoon" gestart.... Ook incognito :')
Laatst bijgewerkt door CoriienRN op 30-06-16 12:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 12:09

MariekeS_ schreef:
´Ook de ouders van Máxima waren aanwezig bij de wedstrijd, wat eveneens een grote verrassing was, want niemand wist ze in Nederland waren. “Ze zaten gewoon tussen het publiek knakworsten te eten. Het was lekker met de voeten in de modder genieten.” :D :D
Das toch héérlijk!

http://www.lindanieuws.nl/videos/prinses-amalia-doet-stiekem-mee-aan-paardrijwedstrijd/

Goh, het zijn net mensen :+

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 12:12

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 12:14

Ze heeft al vaker gesprongen op een wedstrijd das dan toch wel gek... :')