Loslopende paarden gevonden in Arnhem

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 05:58

Chapeau voor de agente _/-\o_

En de mierenneukers -O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 06:13

Jennyj01 schreef:
@elineS de agente is daar in functie. En haar functie is de veiligheid waarborgen. En dat doe je niet met een dergelijke ondoordachte actie. Dan kun je duidelijk de mogelijke gevolgen van je daden niet overzien. Zij is daar aan het werk met bij behorende verantwoordelijkheden en niet om er leuk de Penny uit te hangen.

@willeke Noem mij maar een muggezifter maar als deze dame letsel oploop door haar eigen stommiteit zijn wij wel degene die voor haar moeten betalen.

We weten jou mening nu wel, dat heb je luid en duidelijk gemaakt.
Zou dan nu wel fijn zijn als je dit topic ontstipt en je gal ergens anders gaat spuwen.

Een hoeratje voor de agente, ze hadden toestemming, het ziet er rustig en ontspannen en uit en wie weet hoever die paarden wel niet gekomen zijn. Ik zou (bij wijze van spreke) ook geen 10 km lopen met 3 paarden aan de hand. Als je toch toestemming hebt, waarom dan niet er op?

En wat betreft de azijnpissers... Zo jammer dat jullie nergens het positieve van in zien... het leven moet wel erg negatief zijn zo...

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 06:46

Nou dat zal ik zelf wel even uitmaken hè _O- moet niet gekker worden hier. Als je zo'n probleem met me hebt kun je zelf je instellingen veranderen. Dan hoef je het niet meer te lezen.
Laatst bijgewerkt door Jennyj01 op 30-06-16 06:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 06:48

oh, ze heeft geen cap op!
En dat paard geen zadel!
En wat zie ik nou? Ook al geen hoofdstel?
En die agente kent dat paard niet eens! Ooooooooh!

Daar gaat je wijsvingertje toch gewoon van jeuken? Dat vingertje wil toch al de hele dag niets liever dan alwetend zwaaien en verstandigheid preken. Probeer dat vingertje dan maar eens in je broekzak te houden als je zoiets leest: niet te doen joh!

:D

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 06:51

Je hebt het over het zelfde wijsvingertje dat roept: ooohhhh jij denkt anders! Dat is stom!?

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 06:53

Een agente met lef. Een vreemd paard en daar gewoon zo op gaan zitten en terug rijden na de weiland.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 06:55

En hoppa weer een hoop gezeur.
Ik vind t een top actie van dr :j
Toestemming van de eigenaar dus geen probleem of t paard wel of niet gereden mag worden.
Jammer dat ze de cap die elke agent bij hun standaard uitrusting hebben zitten niet op heeft maar verder helemaal top :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 06:58

Jeetje zeg, doe eens even normaal zeg, de eigenaar heeft TOESTEMMING gegeven dat de agent op het paard mocht rijden dus waar hebben we het over.
Zit niet zo te mierenne*ken over cap en tuig, leven en laten leven, voor al die mensen die daar om zitten te zeuren altijd: zie ergens de lol van in, bekijk dingen positief, geef eens iemand een compliment en tover die mondhoeken eens omhoog, word je leven een stuk leuker van!

Chapeau voor de agenten die de paarden veilig hebben terug gebracht!

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 08:26

M_D_H schreef:
Jennyj01 schreef:
@elineS de agente is daar in functie. En haar functie is de veiligheid waarborgen. En dat doe je niet met een dergelijke ondoordachte actie. Dan kun je duidelijk de mogelijke gevolgen van je daden niet overzien. Zij is daar aan het werk met bij behorende verantwoordelijkheden en niet om er leuk de Penny uit te hangen.

@willeke Noem mij maar een muggezifter maar als deze dame letsel oploop door haar eigen stommiteit zijn wij wel degene die voor haar moeten betalen.

We weten jou mening nu wel, dat heb je luid en duidelijk gemaakt.
Zou dan nu wel fijn zijn als je dit topic ontstipt en je gal ergens anders gaat spuwen.

En wat betreft de azijnpissers... Zo jammer dat jullie nergens het positieve van in zien... het leven moet wel erg negatief zijn zo...

Inderdaad!
Dit is een incident. Je kunt je beter drukmaken om alle mensen die gevaarlijke sporten als hobby hebben. Die kosten 'ons' veel meer. Of denk eens aan fietshelmpromoties.

Urielle

Re: Loslopende paarden gevonden in Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 08:33

Moderatoropmerking:
het is duidelijk dat de meningen uiteenlopend zijn. Prima dat jullie daarover discussiëren, daarvoor is Bokt er onder andere, maar dat kan ook met respect naar elkaar en elkaars mening. Onnodig persoonlijk worden en zelfs elkaar uitschelden wordt hier niet gewenst.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 08:52

Wat een gezeur inderdaad, alsof je tijd hebt in zo'n geval om 'even' op een cap te wachten :roll:. Ik denk dat je er van uit mag gaan dat de politieagente in kwestie 'verstand' van paarden heeft. Iemand die nog nooit paardgereden heeft gaat doorgaans niet zo maar op een groot paard zitten. Daarbij is de Groningensingel nou niet echt verkeersluw te noemen. De politie doet op dat moment wat ze moet doen; LB hoe ze dat doen.

Papaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 09:58

Paarden veilig. Situatie ziet er heel relaxt uit. Eigenaar heeft toestemming gegeven, dus deze heeft kennelijk informatie gekregen die vertrouwen gaf om het zo aan te pakken. Voor mij een prima voorbeeldfunctie zo'n praktisch handelende agente +:)+

En voor degenen die willen wachten op een cap of hoofdstel of passend zadel of invullen van papieren ter vermijding van aansprakelijkheid: dat is ook een keuze. Als het mijn paarden waren zou ik blij zijn met zo'n praktisch handelende agente. Maar ieder zijn/haar smaak

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 10:03

super actie!

Hier zou je direct een rekening gepresenteerd krijgen van de politie, en mag je je dier zelf komen halen. Vind het super dat dit gewoon nog zo relatief relaxed kan in nederland, terwijl je toch steeds vaker hoort dat er paarden ontsnappen en loslopen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 10:07

Wat een gezeur zeg!
Ik ben vooral blij dat de paarden veilig en wel terug zijn gebracht, het had natuurlijk veel slechter kunnen aflopen.
Ik neem aan dat de agenten wel wisten wat ze deden. Er zijn zat paarden die onder het zadel veel braver zijn dan aan de hand. Zo zou ik bij mijn belg ook aanraden om erop te gaan zitten, dan luistert ie gewoon beter.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 10:10

Wat een gezeur allemaal :) De politie had contact met de eigenaar en die heeft toestemming gegeven. Denkt men dan ook niet dat de politie niet overlegt en gevraagd heeft hoe de paarden zijn en dergelijke? De eigenaar zal vast wel gezegd hebben van op die kan je zitten geen probleem rijd maar naar de wei.

Vind het juist top dat de politie de moeite neemt en zelf direct terug brengt, plaats van eerst de dieren ambulance of wat dan ook bellen. Dat je dus én een dikke rekening mogelijk krijgt én nog meer stress voor de beestjes. Nee ik vind het super !!! En neem ook wel aan dat de agente ervaring heeft en een cap heb je tenslotte niet even in je achterbak liggen ;)

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 10:12

Deze agent zit bij de bereden politie, in haar vrije tijd rijd ze paarden in en begeleid mensen verder in dat proces. Ja ik ken deze mevrouw van vroeger, op 2 verschillende stages kwam zij namelijk de moeilijke jonge paarden inrijden. Dat ze dus totaal onverantwoord bezig was klopt dus niet helemaal. En hoogstwaarschijnlijk kent ze deze paarden en wist ze ook allang van wie de paarden zijn want ons kent ons hier in het zuiden van Arnhem.

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 10:37

Werkelijk ;( agente doet iets hartstikke goed en men gaat muggenziften over een CAP?!??

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 12:25

Ja maar jongens dat doen we hier op Bokt toch graag. Lees een willekeurig topic en er zijn er altijd die negatief doen. Een mening hebben mag uiteraard maar het lijkt wel of we tegenwoordig zoooo graag van de tegenpartij zijn, gewoon lekker overal tegen. Zo heeft Groot Brittanie de Brexit opgelopen, door ontevreden mensen die overal waar ze maar kunnen tegen schoppen. Ik ervaar dat hier op Bokt echt als een groot probleem. Dat ligt wellicht aan mij maar ik vind het in ieder geval zeer opvallend!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 14:54

Jeeeee..... wat een zeurpieten bestaan er toch!! Maar heel fijn dat de paarden weer veilig zijn... Dat is veeeeel belangrijker!!