En de mierenneukers
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jennyj01 schreef:@elineS de agente is daar in functie. En haar functie is de veiligheid waarborgen. En dat doe je niet met een dergelijke ondoordachte actie. Dan kun je duidelijk de mogelijke gevolgen van je daden niet overzien. Zij is daar aan het werk met bij behorende verantwoordelijkheden en niet om er leuk de Penny uit te hangen.
@willeke Noem mij maar een muggezifter maar als deze dame letsel oploop door haar eigen stommiteit zijn wij wel degene die voor haar moeten betalen.
M_D_H schreef:Jennyj01 schreef:@elineS de agente is daar in functie. En haar functie is de veiligheid waarborgen. En dat doe je niet met een dergelijke ondoordachte actie. Dan kun je duidelijk de mogelijke gevolgen van je daden niet overzien. Zij is daar aan het werk met bij behorende verantwoordelijkheden en niet om er leuk de Penny uit te hangen.
@willeke Noem mij maar een muggezifter maar als deze dame letsel oploop door haar eigen stommiteit zijn wij wel degene die voor haar moeten betalen.
We weten jou mening nu wel, dat heb je luid en duidelijk gemaakt.
Zou dan nu wel fijn zijn als je dit topic ontstipt en je gal ergens anders gaat spuwen.
En wat betreft de azijnpissers... Zo jammer dat jullie nergens het positieve van in zien... het leven moet wel erg negatief zijn zo...
. Ik denk dat je er van uit mag gaan dat de politieagente in kwestie 'verstand' van paarden heeft. Iemand die nog nooit paardgereden heeft gaat doorgaans niet zo maar op een groot paard zitten. Daarbij is de Groningensingel nou niet echt verkeersluw te noemen. De politie doet op dat moment wat ze moet doen; LB hoe ze dat doen.
De politie had contact met de eigenaar en die heeft toestemming gegeven. Denkt men dan ook niet dat de politie niet overlegt en gevraagd heeft hoe de paarden zijn en dergelijke? De eigenaar zal vast wel gezegd hebben van op die kan je zitten geen probleem rijd maar naar de wei.