Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Zeker alleen Engels?Of zijn er ook dingen die ik met mijn western bijrijdpaard kan showen?
En komt de fotograaf naar jou of moet jij naar de fotograaf....indien dat laatste dan kan ik mij niet opgeven...
Jessica schreef:Je hoeft geen supermodellenmaten te hebben hoor! De kleding is verkrijgbaar van XS tot XXL.
Afhankelijk van woonplaats, tijdstip etc. kan het zijn dat we je vragen om naar een lokatie te komen of dat wij op lokatie komen.
Jessica schreef:Je hoeft geen supermodellenmaten te hebben hoor! De kleding is verkrijgbaar van XS tot XXL.
Afhankelijk van woonplaats, tijdstip etc. kan het zijn dat we je vragen om naar een lokatie te komen of dat wij op lokatie komen.
Marieke1495 schreef:[naam] schreef:Je hoeft geen supermodellenmaten te hebben hoor! De kleding is verkrijgbaar van XS tot XXL.
Kun je daarvoor ook een indicatie geven? Ik wil me wel opgeven, maar geen mogelijkheid om op locatie te komen.