Subtopamazone Inge Coenen in coma na val van paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Getup

Re: Subtopamazone Inge Coenen in coma na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 22:44

Dat is n naar ongeluk. Fijn, dat het haar nu goed lijkt te gaan en ze bij is.

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 08:07

Heel veel sterkte voor Inge en haar familie. Wat een afschuwelijk ongeval, dat had iedereen kunnen overkomen. Ik hoop dat ze snel weer de oude is.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 09:04

Ayasha schreef:
Dan weet jij meer dan mijn dokters. Die weten nl niet of het is gaan zwerven of dat het daar is ontstaan of dat het zelfs pas na de bloeding is ontstaan. Als je hersenletsel hebt brengen ze je in coma om je hersenen te laten "bekomen".
Gezien hier ook een beschadiging is vermoed ik dat de coma daarom was.

Edit: misschien mis ik iets maar ik zie nergens staan dat de coma is om te voorkomen dat het gaat zwerven.
Edit2; oh link over het hoofd gezien. Ze is in coma gebracht om te vervoeren. En dat kan idd deels zijn om te voorkomen dat het gaat zwerven. Vervoer = stress voor het lichaam (ook als het buiten bewustzijn is) = hogere bloeddruk = kans dat het propje gaat zwerven.
Coma kan je de bloeddruk beter controleren.
Hoewel het artikel zichzelf wel wat tegen spreekt, ze heeft drie dagen in coma gelegen maar ze is meteen in het ziekenhuis er ook uit gehaald.... :?

However; ik vermoed dat de coma meer is om haar hersenen rust te geven. Het gaat hier wel om iemand die de patient kent die de info geeft (en wellicht verkeerd begrepen heeft) en niet om een dokter.

Dat klopt ook niet helemaal (journalisten he). Ze lag zondag nog in coma in het ziekenhuis, en toen was het plan dat ze op maandag eruit gehaald zou worden. (en dat is dus ook gebeurd)

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 09:32

Sterkte!
Hopen op een spoedig herstel, zonder verdere gevolgen!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 09:42

Amaris; tis dat wat ik bedoel. Vermoed dat e.e.a ook gewoon fout in het artikel staat. Maar kunstmatige coma na een klonter is hoe dan ook niet ongewoon.

Ik hoop dat ze goed hersteld. Maar ik weet ook dat ze pas over een paar jaar echt gaan weten/ziek wat de rest-letsels zijn. Dus veel succes aan de amazone zelf en de familie. :)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 22:08

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 08:21

Ik heb het net gelezen Loez en jeetje wat heeft ze een engeltje op haar schouder gehad. Bijna een wonder dat ze zo vlot en goed is bijgekomen.
Nu hopen dat het verdere herstel ook zo goed gaat.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 10:49

Dat hoop ik idd ook Delphi! En ze heeft zeker een engeltje op haar schouder gehad!