Uma Thurman breekt botten na val van paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Re: Uma Thurman breekt botten na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 12:23

Ik heb wel ooit de poster van kill bill gezien, telt dat ook? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 12:35

Paard is ook nog een volbloed......... ja zal wel.
Maakt niks uit of je nu van een sorry boerenknol dondert of van een volbloed, doe allebei auw }>
Enne, wie is??? deze mevrouw

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 12:38

Ayasha schreef:
Dingen "hipster" vinden is dan weer "hipster" (wie heeft dat hele woord eigenlijk bedacht?)

Dingen zijn hip
Een hip iemand is een hipster.
Zeggen ze..... Ik vind het woorden voor bejaarden die iets van de jeugd mee willen doen. (nu voel ik me oud)

En ontopic; actrice gevallen = nieuws.
Actrice van paard gevallen = paardennieuws.
Actrice over het paard getild = geen nieuws. :+

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 12:42

Dit is toch geen paardennieuws? En al zeker geen voorpaginanieuws :') Wat kan mij het nou boeien dat er een actrice botten zou kunnen gebroken hebben doordat ze van haar paard viel :+

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 12:44

Afbeelding
Dit is uma

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 12:44

Koia schreef:
het is blijkbaar hipster tegenwoordig om hele bekende mensen zogenaamd niet te kennen. iedereen en z'n moeder heeft kill bill/batman/pulp fiction (om er maar een paar te noemen) gezien of tenminste een trailer ervan.

Onjuist. Ik heb geen van allen gezien en het interesseert me ook niet eigenlijk. Waarom dit dus VN is weet ik ook niet, boeiend. Er breken wel meer mensen botten als ze van een paard vallen? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 12:51

troi schreef:
Ok, dus omdat ze een beetje moeite had met lopen toen ze naar een restaurant ging heeft ze meerdere botten gebroken?? Tenzij ze een ernstige gevoelsstoornis heeft loop je met meerdere gebroken botten niet met je kinderen naar een restaurant, ook niet een 'beetje' moeilijk. Dan lig je thuis of in het ziekenhuis in je bedje te balen en wachten tot je ofwel gips om je been krijgt of tot je botjes weer aaneen gegroeid zijn..

mwoh, scheur in m'n bekken wandel je ook gewoon een beetje moeilijk mee door ( andere optie is er toch niet )

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 12:57

Maar dat Douwe Bob een paard koopt is dan toch net zo goed geen voorpagina nieuws? Misschien is het komkommertijd in paardenland :D.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 13:04

Die ken ik ook niet :')

Zal inderdaad wel aan de komkommertijd liggen :D
Ach, liever dat soort nieuws dan de ene na de andere mishandeling en schuurbrand..

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 09:39

Zelfs met foto weet ik niet wie het is, ook van de films nog nooit gehoord. Maar goed ik heb dan ook een culturele achterstand of interesseer me dan ook niet voor zulke dingen. Als het voorpagina nieuws is zal ze toch wel ergens bekend zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 20:39

Ze is echt heel bekend en een zeer goede actrice. Waarschijnlijk niet bij jongeren,tenzij ze van cult films houden.

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 11:32

Sees schreef:
Maar dat Douwe Bob een paard koopt is dan toch net zo goed geen voorpagina nieuws? Misschien is het komkommertijd in paardenland :D.

Nou eigenlijk wel, hij is ten eerste voor Nederland op het eurosongfestival uitgekomen. Dat is al een eerste punt van 'verbondenheid'. Ten tweede kocht hij zijn paard bij Ted kop Jansen waar Judith Pietersen ook voor rijdt. Dat zijn twee bekende namen in de paardensport en al helemaal omdat ze rastypische paarden fokken die oorspronkelijk uit Nederland komen.

Uma Thurman heeft niks met Nederland te maken en is geen bekende naam in de paardensport. Zo simpel is het dus.

_Denise_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 12:56

Ik vind het grappig dat Uma 'paard' betekent in het Japans. :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 13:02

Geen flauw idee wie dat is zelfs na het zien van de foto zegt het mij niks :')

Tja mijn oom heeft na het breken van zijn heup nog een trap op en afgelopen en van Spijkenisse naar Apeldoorn auto gereden. ( wisten niet dat het gebroken was...) Daar aangekomen kon hij uiteraard niet meer zelfstandig de auto uitkomen.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 13:37

Ik heb haar ooit in een heel andere film gezien, maar ken haar vooral van de glamoursites enzo. Als je geen hang hebt om je daar te begeven, is het logish dat je haar niet kent.

Verder is het niet zo relevant als nieuws, tenzij wij haar specifiek als amazone kenden en het bv de weg naar Rio belemmerde. In dit geval hebben we het over een bekend persoon dat van een paard is gevallen in een onbelangrijke context. Madonna is ook een keer van een paard gelazerd. Daar kun je het best over hebben, maar echt paard of bekende ruiter gerelateerd nieuws is het niet.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 13:39

:+
Heleennn schreef:
Sees schreef:

Nou eigenlijk wel, hij is ten eerste voor Nederland op het eurosongfestival uitgekomen. Dat is al een eerste punt van 'verbondenheid'. Ten tweede kocht hij zijn paard bij Ted kop Jansen waar Judith Pietersen ook voor rijdt. Dat zijn twee bekende namen in de paardensport en al helemaal omdat ze rastypische paarden fokken die oorspronkelijk uit Nederland komen.

Uma Thurman heeft niks met Nederland te maken en is geen bekende naam in de paardensport. Zo simpel is het dus.

Wie? :+

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 13:51

8nnemiek schreef:
Das ook best knap, botten breken ná de val :+ Loop je weg, en ineens, *knak* daar gaat je heup :+

Er staat "after being thrown", dus nadat ze afgeworpen is. En dat is correct. Door het afwerpen is ze hard geland waarbij botten zijn gebroken.
In de eerste zin staat niks over "na een val" maar dát ze is gevallen.

Er staat bij dat het een jong paard was dat paard wegsprong.

Morganlefay schreef:
Paard is ook nog een volbloed......... ja zal wel.
Maakt niks uit of je nu van een sorry boerenknol dondert of van een volbloed, doe allebei auw }>

Nou, het komt een beetje stommer over als je van een sukkelig comfortabel paard bent gevallen. Stel ze reed op een westernpaard, in een westernzadel in een sukkeldrafje (jog)...

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 13:58

Ik ken haar ook niet, en ik kijk trouwens ook nooit films :o

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 08:28

Foutje met quoten

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 08:29

Heleennn schreef:

Wie heeft bepaald dat paarden nieuws per se moet gaan over mensen die 'binding' hebben met NL? En beide personen die jij noemt zijn totáál onbekend voor mij en dat terwijl ik toch al meer dan 30 jaar actief ben in de paarden dus ook dat zegt imo helemaal niets :D.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 08:50

Lusitana schreef:
8nnemiek schreef:
Das ook best knap, botten breken ná de val :+ Loop je weg, en ineens, *knak* daar gaat je heup :+

Er staat "after being thrown", dus nadat ze afgeworpen is. En dat is correct. Door het afwerpen is ze hard geland waarbij botten zijn gebroken.
In de eerste zin staat niks over "na een val" maar dát ze is gevallen.

Dat staat in de topictitel ;)

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:53

8nnemiek schreef:
Dat staat in de topictitel ;)

Ah, ik zie het! Ik lees bij Bokt forumtitels alleen steekwoorden, dat blijkt. :D
*Gaat zich schamen.*

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 19:03

uhhh je kan prima met gebroken botten nog doorlopen.
Ik ben 1x goed gevallen van het paard en had mijn linker knie en rechter enkel gebroken.
Ik heb er mooi nog een aantal uren mee gelopen.
Dus ja dat kan en zoveel zeer deed het niet totdat ik op de tafel voor de foto moest paar uren later toen kon ik niet meer staan.

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 22:23

Sees schreef:
Heleennn schreef:

Wie heeft bepaald dat paarden nieuws per se moet gaan over mensen die 'binding' hebben met NL? En beide personen die jij noemt zijn totáál onbekend voor mij en dat terwijl ik toch al meer dan 30 jaar actief ben in de paarden dus ook dat zegt imo helemaal niets :D.

Het is Bokt.nl. Als een bekende Nederlander die recent actueel was plots ook paarden gaat kopen bij een bekende stal kan dat prima voorpagina nieuws zijn. En dat jij die stal niet kent wil niet zeggen dat het geen bekende naam is.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 08:05

Heleennn, jij haalt onder meer deze namen aan als zijnde een argument waarom het nieuws van Douwe Bob wel nieuws zou zijn terwijl ze dus niet bij iedereen bekend zijn blijkbaar. En als hij zijn paard nou had gekocht bij de boer op de hoek, was het dan geen nieuws meer geweest?

Heeft er nooit eerder buitenlands paardennieuws op gestaan dan?