wwillemijn schreef:Oh nee dat herken ik wel! In volle galop passeren. Een ruiter Met een trappend paard zelf te dicht op ons af komen en langs ons rijden. Menners die lachen als je paard bijna achterover gaat door het steigeren omdat zij zo achterlijk langskomen. Nee, dat was geen pretje. Ik vind nog steeds dat ze menners een laatste starttijd moeten geven, zodat Ruiters die liever niet tussen de karren rijden de keuze hebben om dat niet te hoeven.
Ik schaam me als menner dood als ik dit lees...,ikvind het niet meer dan normaal om te vragen of je er langs kan en als iemand het moeilijk had even tandje terug te doen. Nu is mijn paard bij de stop op donderdag ook recht overeind gegaan omdat andere menners me niet de ruimte gaven door te gaan. ...of ik even kon wachten want ze gingen zo weg.
Zaten de donderdag twee pittige heuvels in, maar te doen. Vond afdaling naar strandje met haarspeldbocht best wel spannend.
Het enige echt bezwaarlijke vond ik dat ze voor dat hele slechte pad van di en woe geen omweg hadden.....die was er wel....was ik de di per ongeluk op gekomen en terug gereden.
Menners later laten starten gaat niet werken,......gem tempo ligt h oger dus rijden alsnog achter op. Daarnaast zijn er ook ruiters die later willen starten.
Laatst bijgewerkt door kleinemuis op 21-06-16 22:45, in het totaal 2 keer bewerkt