Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_KiMbErLeY_ schreef:Gevaarlijk dit... de ongezoute mening van bokt, hopelijk kun je er tegen Gladijs! Al vind ik dat er nu (op sommige na) nog netjes wordt gereageerd!
Ik vind je stem wel prettig om naar te luisteren, zo'n 1e keer lijkt me heel spannend, kortom goed gedaan!
Er worden ook goede tips gegeven om eventueel iets te verbeteren!
Ben benieuwd naar volgende filmpjes!
fortuna126 schreef:Om te beginnen maar aan de goede kant van het paard lopen....
Beetje jammer
Gladijs schreef:Ik kan het hebben hoorwat dat betreft is (opbouwende) kritiek altijd goed!
Als jullie suggesties hebben voor onderwerpen of methodes of andere interessante dingen, stuur ze vooral in! Dan kunnen ze er mee aan de slag
xyzutu2 schreef:Ik heb het filmpje nu twee keer gezien, vind de filmkwaliteit prima; die wil nog wel eens minder zijn in stallen/binnenbakken of de cameraman raakt steeds het paard kwijt,maar dat gaat hier allemaal goed.
Verder snap ik totaal niet wat het doel is van dit filmpje: moet je hier nu iets van leren? Legt het iets uit? Is het een doel waar je naartoe moet werken of juist het hoe je iets moet bereiken? Is dit 'grondwerk' de enige vorm van grondwerk en is dat de reden waarom we naar deze mevrouw zijn gegaan?
NathalietjeB schreef:Gladijs schreef:Ik kan het hebben hoorwat dat betreft is (opbouwende) kritiek altijd goed!
Als jullie suggesties hebben voor onderwerpen of methodes of andere interessante dingen, stuur ze vooral in! Dan kunnen ze er mee aan de slag
Mennen en dan ook mennen met mini's mag bij mij wel opgenomen worden in egmond![]()
Oh en dagje meekijken op bekap cursus, of slachthuis, crematorium ..
Ga dieper in qua informatie bv over hoe kun je gaan recht richten etc
ilonamandjes schreef:Leuk idee!
Ik zou het persoonlijk (zoals ook eerder aangegeven) het voor doen met een paard die het nog niet kan.
Dan kan je ook laten zien hoe je de uitdagingen die je tegen komt, kan op lossen!
En ook wat meer uitleg geven over waar deze oefeningen goed voor zijn, wat het nut ervan is