Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maura schreef:Ik heb toch een vraag. Die zou ik bij jullie als nieuwsredactie neer kunnen leggen, maar ik denk dat meer Bokkers benieuwd zijn naar het antwoord dus ik stel mijn vraag toch hier in het topic.
Als je nou ruimte wilt maken voor een Bokt-blog en als je nou weet dat er al meerdere bloggende Bokkers zijn en als je dan ook nog niet wilt dat Bokkers gaan denken dat de uitverkoren blogger dat is vanwege zijn relatie met het team, waarom kies je dan voor deze start? Waarom geen open blog-wedstrijd, waarbij iedereen zijn/haar blog kan doorlinken, het team de beste vijf of tien selecteert en die mensen allemaal een bijdrage schrijven waaruit de rest van Bokt dan kan kiezen wie voor het komende jaar de vaste Bokt-blogger wordt?
Zou dat niet voor zowel de start van dit nieuwe onderdeel van Bokt als voor de blogschrijver in kwestie een stuk minder gedoe hebben gegeven?
Amanda schreef:Ik gok dat het topic dicht is omdat er door een aantal offtopic met modder werd gesmeten naar elkaar.
Edit: Wat Mariett zegt dus.
Jessica schreef:Er zijn verschillende manieren mogelijk om iets op te starten. Wij hebben er nu voor gekozen het zo te doen. Met de blogs van Jeroen hebben we een soort van aftrap voor het bloggen op Bokt. Andere bloggers kunnen zich melden en misschien komt er inderdaad uiteindelijk wel een soort "wedstrijd" of misschien kiezen we andere vorm. Voor nu willen we eens kijken hoe dit loopt.
Je kunt het nooit voor iedereen goed doen en er is altijd wel een andere weg mogelijk. Gelukkig zijn er naast mensen met kritiek ook veel mensen die de blogs van Jeroen wel leuk vinden en ze met plezier lezen. Wat dat betreft is het net als in het echte leven, zoveel mensen zoveel meningen en gelukkig maar.
Shirley schreef:Waar maken jullie je toch druk om?
Staat er ergens vermeld dat het verplicht is te lezen?
Dat Bokt ineens niet meer gratis is omdat er een blogger is aangesteld?
Je vindt de stukjes leuk of niet, ongeacht wie ze schrijft en met wie die schrijver 's avonds aan tafel zit.
Je bent vrij om de stukjes te lezen of niet, net als elk topic, dus wat is het probleem?
Of heb ik nu iets gemist
SETEFURII schreef:Ik denk dat het schoentje wringt omdat vele Bokkers zich reeds hadden aangemeld hiervoor. Echter is dit altijd weggewuifd met 'Geen tijd', 'geen interesse' of een andere reden. INEENS kan dit wel. Als je dan vraagt naar de goede doordachte reden komt daar geen of weinig respons op. "Waarom doen jullie dit?" "Omdat we hiervoor gekozen hebben""Waarom heeft Bokt hiervoor gekozen...?" ...
Ik ben het wél helemaal eens met Maura
Sees schreef:SETEFURII schreef:Ik denk dat het schoentje wringt omdat vele Bokkers zich reeds hadden aangemeld hiervoor. Echter is dit altijd weggewuifd met 'Geen tijd', 'geen interesse' of een andere reden. INEENS kan dit wel. Als je dan vraagt naar de goede doordachte reden komt daar geen of weinig respons op. "Waarom doen jullie dit?" "Omdat we hiervoor gekozen hebben""Waarom heeft Bokt hiervoor gekozen...?" ...
Ik ben het wél helemaal eens met Maura
Setefurii, maar dan is het toch juist fijn dat het nu wel kan? En dat er aangegeven wordt dat andere bloggers zich ook aan kunnen gaan melden? Kunnen we dáár dan niet gewoon blij mee zijn?
Overigens werd er bij mijn weten niet gevraagd waarom er nu wel voor gekozen is maar waarom er op deze manier voor gekozen is.