Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Persevero schreef:Deze os worden hem niet voor Edward ben ik bang. Ik denk dat we moeten wachten tot zonik zover is.
Persevero schreef:Deze os worden hem niet voor Edward ben ik bang. Ik denk dat we moeten wachten tot zonik zover is.
manubres schreef:[
Denk ik ook! Zonik is een paard dat op Totilas lijkt...super kunnen aanspannen maar ook kunnen ontspannen en dan heb je echt een toppaard. Undercover, net als Sisther de jeu zijn mentaal niet geschikt voor dit hoge werk....puur mijn mening...
Stral schreef:Hoezo 'weer niet'??
Sommigen lijken vergeten te zijn dat Undercover gewoon al een Olympische Spelen gelopen heeft, en dat daar toen ook echt goed deed...
De spanning is er niet altijd al zo extreem geweest, in Londen liep hij 75% en 80% in de kur.
Sommigen lijken vergeten te zijn dat Undercover gewoon al een Olympische Spelen gelopen heeft, en dat daar toen ook echt goed deed...
De spanning is er niet altijd al zo extreem geweest, in Londen liep hij 75% en 80% in de kur.
R12312 schreef:manubres schreef:[
Denk ik ook! Zonik is een paard dat op Totilas lijkt...super kunnen aanspannen maar ook kunnen ontspannen en dan heb je echt een toppaard. Undercover, net als Sisther de jeu zijn mentaal niet geschikt voor dit hoge werk....puur mijn mening...
Zijn mentaal wel geschikt voor het hogere werk alleen niet met een ruiter die met zoveel druk rijdt.
denbine schreef:Stral schreef:Hoezo 'weer niet'??
Paard is geen "groentje" heeft toch al behoorlijk verdienstelijk op grote evenementen zoals de OS rond gelopen, ondanks dat hij heet en sensibel is.
Wat is er dan ineens veranderd dat het nu niet meer kan?
xAntoinettex schreef:purkie schreef:Wat een commotie. Zie niet in waarom Edward & Undercover 'niet' zou gaan naar Rio,
die heeft zich echt wel goed voorbereid![]()
Bovendien heeft Nederland deze combinatie in goede doen NODIG
Tja, in goede doen hebben we hem zeker nodig.
Maar hoe heeft hij zich voorbereid dan?
purkie schreef:Wat een commotie. Zie niet in waarom Edward & Undercover 'niet' zou gaan naar Rio,
Janine1990 schreef:purkie schreef:Wat een commotie. Zie niet in waarom Edward & Undercover 'niet' zou gaan naar Rio,
Rotterdam vorig jaar, remember?
Aken vorig jaar, remember?
Nieuw en St. Joostland, de beelden gezien?
Het is van kwaad tot erger gegaan hoor... in goede doen is al eventjes geleden...
Abacab schreef:Ik ben geen fan van Undercover. Ik vind het geweldig wat Gal er mee presteert. Ik snap heel goed dat je met zo'n paard echt alle zeilen moet bijzetten voor een podiumplek in Rio.
Undercover is bij lange na niet het beste paard straks in Rio, hij komt mentaal en ook fysiek echt tekort. Maar een ruiter als Gal steekt met kop en schouders boven de rest uit dus verdient hij een plek op het podium.