Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiakefie schreef:XxFyrstaxX schreef:Wauw, knap weer dat mensen zo snel conclusies kunnen trekken. Damn.
Conclusies? Mensen hebben er alleen hun bedenkingen bij, en dat vind ik niet meer dan logisch. Ik vind het minstens zo schadelijk dat iedereen er maar om lacht, zonder er verder bij na te denken.
Blue_Eyes schreef:Whahahaha, nou, het is fijn dat andere mensen goed opletten in ieder geval.
NatasjavE schreef:Zonder deze pony verder te kennen kunnen we wel gaan roepen dat ie iets onder de leden heeft....vind ik ook een beetje onzinnig.
Paard wat zijn benen ontlast kan ook op plat op de zij liggen. Daar voor hoeft ie niet op de rug te liggen.
Dus wie weet heeft ie wat wie weet niet.... Ik zou er op grond van dit filmpje geen geld op durven in te zetten.
En wellicht geniet het diertje wel van zijn welverdiende pensioen.
moonfish13 schreef:Die van mij fleemt ook om de haverklap als hij wil, maar mijn pony is echt echt echt niet bevangen.
Net als dat ik hem vaak onder de bagger aantref, dan heeft hij gerold in een modderpoel in de wei of met zijn benen in de sloot gestaan ofzo.
Dus of de pony wat mankeert of niet, ik denk niet dat je er zo wat zinnigs van kunt zeggen..
Frensie schreef:Mijn honden liggen ook zo, zijn die nu ook hoefbevangen?