knollentuin schreef:CastaMickey schreef:Heb dit onderzoek ingevuldEnige waar ik schuldig aan ben is het contract. Een contract op het niveau waar ik een paard gekocht heb is niets waard. Als je het paard laat keuren en hij wordt goedgekeurd, waar heb je dan een contract voor nodig als je niet aan proeftijd doet? Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk
Je koopcontract is je enige officiële eigensomsbewijs....
Dit is zoooooo belangrijk. Stomweg bewijs dat je het paard hebt gekocht, wanneer, waarvoor en wat je ervoor betaald hebt. En meer dan de helft neemt het paard mee zonder bewijs van koop.
Enige waar ik schuldig aan ben is het contract. Een contract op het niveau waar ik een paard gekocht heb is niets waard. Als je het paard laat keuren en hij wordt goedgekeurd, waar heb je dan een contract voor nodig als je niet aan proeftijd doet? Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk 
maar dat was ik vrees ik op heel veel pony's geworden, dus dat iemand ook mee ging die dat in mij erkende was wel belangrijk
Gelukkig konden mn ouders dat wel inschatten en de dierenarts de rest. Had dan wel weer een contract gevraagd wat best slim was voor een 14 jarige