Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Abercrombie schreef:Zo te zien weet die brandweerman wel wat hij doet.
Mij zal het echt aan mijn kont jeuken hoe ze het paard thuis brengen als het maar veilig thuis komt. Mocht ze hier goed uitkomen de amazone dan heeft ze nog een leuke foto als herinnering.
En ik denk niet dat mevrouw het erg vindt als ze het hoort.. ze zal allang blij zijn dat ze er beiden 'goed' vanafgekomen zijn..
Citaat:Kleine update, zo bereik ik meerdere tegelijk! Lief dat iedereen zo bezorgd is en mee leeft...Maar moet helaas melden dat mijn linker nier en milt verwijderd zijn. Dat er vanmorgen verteld is dat er ook nog 3 ribben gebroken zijn Met alle toeters en bellen en medicatie aardig van de wereld ben..HB waarden zijn aan de lage kant zijn. Ben wel super blij dat met Falkje alles okay is en zich erg stoer en uiteindelijk rustig heeft gedragen en zich zelfs onder de man thuis heeft laten brengen
nine1987 schreef:Leuke foto inderdaad.. Maar noem me een zeikerd, maar ik zou er zelf biet zo heel blij mee zijn als ik gewond ben en iemand klimt in die tijd zomaar op mijn paard..
Het dier zou nog maar helemaal gestressed zijn en de beste man eraf gooien.. Heb je t dadelijk nog gedaan ook..
Of denk ik dan meteen te panisch?