Bokt zoekt fotografen en reporters voor Horse Event

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fearn

Re: Bokt zoekt fotografen en reporters voor Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 23:30

Echt ontzettend balen, had me graag in willen schrijven maar de locatie voor de kick off dag is te ver weg en begint te vroeg :( ik kom uit Groningen en ook al ga ik dan om 5 uur 's morgens weg, ben ik nog te laat..

Wel kom ik graag op Horse Event zelf fotograferen :D

DigiDiede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 23:43

had ook graag meegedaan, maar heb een veulenkeuring samen met een vriendin op 18 juni :(

Moondust

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 15:50

Lijkt me ontzettend gaaf! Ik heb me opgegeven, fingers crossed.

xKirstennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 16:28

Lijkt me super leuk, ik heb me opgegeven als fotograaf! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 21:45

Ik heb ook een gokje gewaagd als Reporter! :) dat beviel in 2013 zo goed dat ik het gewoon nog een keer ga proberen! :D

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 21:51

Ontzettend jammer dat ik niet als 16 jarige mag deelnemen. Zelf ben ik dol op verslag schrijven, en fotografeer ik ook met een spiegelreflex camera. Mijn woordenschat is waarschijnlijk even groot als dat van alle volwassenen en ik heb al veel ervaring met schrijven. Mij zou het ontzettend leuk lijken, ontzettend jammer, ook 16 jarige kunnen goed formuleren mits zij zich hier op concentreren. Had me gaaf geleken!

Het is dan ook niet dat ik het niet begrijp, hartstikke logisch dat er een leeftijdgrens aan verbonden zit. Maar waarom niet minimaal 16+? Is dat voor overtuiging of heeft het echt te maken met de schrijfstijl/formulering of de manier hoe er gefotografeerd wordt?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 21:54

Brig, ik heb nog geen bevestiging gehad. O:)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 21:58

Dat klopt... die komen er nog aan :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 22:00

Ok. :D

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 22:03

AlwaysH schreef:
Ontzettend jammer dat ik niet als 16 jarige mag deelnemen. Zelf ben ik dol op verslag schrijven, en fotografeer ik ook met een spiegelreflex camera. Mijn woordenschat is waarschijnlijk even groot als dat van alle volwassenen en ik heb al veel ervaring met schrijven. Mij zou het ontzettend leuk lijken, ontzettend jammer, ook 16 jarige kunnen goed formuleren mits zij zich hier op concentreren. Had me gaaf geleken!

Het is dan ook niet dat ik het niet begrijp, hartstikke logisch dat er een leeftijdgrens aan verbonden zit. Maar waarom niet minimaal 16+? Is dat voor overtuiging of heeft het echt te maken met de schrijfstijl/formulering of de manier hoe er gefotografeerd wordt?

Eigenlijk heeft het niet zozeer te maken met of iemand al taalvaardig is op die leeftijd. We moeten een leeftijdgrens aanduiden en hebben voor 18 jaar gekozen, omdat we dan geen toestemming nodig hebben van ouders omdat je meerderjarig bent.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 22:10

AlwaysH schreef:

We verwachten van de deelnemers dat ze naar de kick-off komen, een clinicgever bezoeken en natuurlijk naar HE komen. Dit vergt best wat reizen en zelfstandigheid en hoewel carpoolen of OV vaak wel een mogelijkheid is, is er een grens getrokken bij 18 om van iemand te kunnen verwachten al dan niet zelfstandig hieraan mee te kunnen doen. Daarbij zou voor een minderjarige technisch gezien toestemming van de ouders moeten komen om mee te doen.
Zie het vooral als; ergens een grens moeten trekken. Ook iemand van 16 kan het geweldig doen, maar er is besloten dat alleen meerderjarigen deel kunnen nemen. :)

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 22:18

Ik heb me gisteren opgegeven, maar nu krijg ik aankomende week een nieuwe camera, moet ik dan nog een mailtje sturen? :o

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 22:21

Dan vind ik het nog steeds jammer, want ik geef mij niet op als ik weet dat mijn ouders niet willen. Mijn moeder zou heel graag mee willen naar de clinic en Horse Event _O-

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 22:22

aMomentLT schreef:
Ik heb me gisteren opgegeven, maar nu krijg ik aankomende week een nieuwe camera, moet ik dan nog een mailtje sturen? :o

Dat mag is niet perse noodzakelijk hoor :)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 22:24

AlwaysH schreef:
Dan vind ik het nog steeds jammer, want ik geef mij niet op als ik weet dat mijn ouders niet willen. Mijn moeder zou heel graag mee willen naar de clinic en Horse Event _O-

De kick off dag is echt alleen bedoeld voor de mensen die geselecteerd worden. Zij mogen dus niemand mee nemen. Op de dag dat je aan het werk bent op Horse Event is het ook de bedoeling dat je daar samen met je duo hetgeen doet wat er van je verwacht wordt. Dat is ook de reden waarom je voor een andere dag naar keuze 2 vrijkaarten krijgt om samen met iemand anders op het evenement rond te lopen.

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 22:24

Olympia schreef:
aMomentLT schreef:

Dat mag is niet perse noodzakelijk hoor :)

Okee Mooizo! Toch even checken!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 07:07

Ik heb als het goed is alle mails die ik heb binnen gekregen nu beantwoord.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 07:42

Bevestiging gehad. :)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 10:39

Ik ook ja :)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 12:47

Mag ik vragen waarom er voor een plaats in het zuiden is gekozen terwijl de HE in het midden is?
Afgelopen jaren juist niet ingeschreven omdat het zover weg is.
Nu de HE eindelijk een stuk dichterbij is, blijkt het naar Vorstenbosch alsnog 2 uur enkele reis.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:10

Het is voor mij ook niet naast de deur maar dat heb ik er voor over.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:25

Waarschijnlijk omdat er niet veel mensen zijn waarbij je even een bokt kickoff reportersdag mag doen :P Aangezien er ook genoeg zitruimte moet zijn enzo.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:27

Bellatrix schreef:
Het is voor mij ook niet naast de deur maar dat heb ik er voor over.

Deurne was 2 1/2 uur enkele reis en dat heb ik ook jaren (alleen) met plezier jaren gereden.
Maar om extra te rijden voor de kick off, dan is het wel weer een hele kluif.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:50

Brainless schreef:
Mag ik vragen waarom er voor een plaats in het zuiden is gekozen terwijl de HE in het midden is?
Afgelopen jaren juist niet ingeschreven omdat het zover weg is.
Nu de HE eindelijk een stuk dichterbij is, blijkt het naar Vorstenbosch alsnog 2 uur enkele reis.

We hebben de geweldige gelegenheid om bij Rieky Young op stal te mogen komen en vorig jaar Anky van Grunsven. Deze kans krijgen we niet zomaar en willen we dan ook niet laten schieten voor de Bokkers. We zullen in ieder geval je feedback meenemen voor de evaluatie! :)

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:56

Ik heb ook een bevestiging gekregen :)

Ik vind bij rieky juist heel gaaf! Daar heb ik wel een wat langere reis voor over.
Mocht ik uitgekozen worden moet ik nog wat geld apart zetten Kan natuurlijk niet daar weg gaan zonder naar arthurs westernstore te gaan