Bokt.nl zoekt een nieuw uiterlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 14:29

Interessant project :j Ben benieuwd!

BartVB schreef:
Het gaat hier om een aantal opdrachten. We beginnen met het nieuwe project, als de samenwerking daar goed bevalt dan kunnen we door met het maken van een nieuw of aangepast ontwerp van bestaande Bokt.nl site.

Wat verstaan jullie onder het nieuwe project? Aangezien daarna dus pas aan het ontwerp van de site gaat worden gewerkt (of is dit geheim?)

En hoe zien jullie de verschillende opdrachten? Bedoel je daarmee dat het gehele ontwerpproces/verschillende delen van de site in verschillende opdrachten wordt opgesplitst? En is het daarbij de bedoeling dat alle opdrachten in principe door 1 ontwerper worden gemaakt of eventueel door meerdere/een team.

En ben inderdaad ook wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van Elin_.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 14:30

Elin_ schreef:
Het wordt betaalt neem ik aan?

Aangezien het over "opdrachten" gaat en er ook mensen van buitenaf mogen/kunnen reageren, lijkt me dat wel ja.

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 14:30

Een fatsoenlijke mobiele versie zou echt pro zijn! Ik zit nooit meer op de pc op bokt maar op smartphone is het niet fijn werken.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 14:36

croyslover schreef:
ik (als autist , die geen veranderingen wilt , meestal) kijk er naar uit!! :j

Hier mede autist die ook wel uit kijkt naar verandering en verfrissing.

En helemaal voor de bokt markt

BoydS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 14:37

Een goede mobiele website lijkt me geweldig! Goed dat hier aan wordt gewerkt *\o/* Het lijkt mij erg fijn als er een handiger systeem voor het uploaden van foto's (voornamelijk vanaf je telefoon) komt. Dat maakt het uploaden van foto's dan een stuk gemakkelijker :)

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 15:05

BartVB schreef:
Alja schreef:
nee ik wil geen verandering, ben hier net aan gewend :+

Haha, ik weet het... Het plan is ook zeker niet om de site helemaal te gaan verbouwen. Het belangrijkste is dat de site, stap voor stap, wat gebruiksvriendelijker en overzichtelijker wordt. Voor de mensen die Bokt.nl al jaren gebruiken is er geen probleem, maar nieuwe gebruikers worden nogal overweldigd door alle onderdelen, forums, knopjes, linkjes en mogelijkheden.

Ook zijn de verwachtingen van hoe een website werkt in 2016 anders dan een aantal jaar geleden. Bokt doet op flink wat plaatsen nogal gedateerd aan. Ook gebruikt gebruikt meer dan 2/3 van de bezoekers regelmatig een mobiele telefoon om de site te bezoeken, daar is de site ook nog niet overal goed op ingesteld.

Flink wat verbeterpunten dus :j Maar, zoals ik al zei, het doel is niet om in 1x een compleet andere site neer te zetten.

Iedereen dank voor het delen!

Misschien weer wat meer terug waar bokt voor is nl Paarden.

Heel leuk al die subforums voor mensen met depressie's , kookkunsten etc etc maar ik heb het gevoel dat er meer van dat soort forums zijn ipv paarden.

Het is meer een algemeen forum geworden met als basis paarden.

Boktmarkt is al jaren een verschrikking

MaritB

Re: Bokt.nl zoekt een nieuw uiterlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 15:19

Leuk! Ik ben wel in voor een nieuwe lay-out :)

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 15:22

@ Cowgirl, hier ben ik het niet mee eens. Ik ben al een tijdje 'uit de paarden' (maar nog wel steeds geintereseerd, fanatieke meelezer) maar kom nog steeds dagelijks op dit forum omdat er bijvoorbeeld een VT, LZP en HTT bestaat! :D

Een nieuwe layout zou wel verfrissend zijn *\o/*

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-16 15:25

Het gaat inderdaad om betaald werk, hoewel we natuurlijk niet moeilijk doen als iemand dit voor de eeuwige roem wil doen O:)

Het gaat inderdaad om verschillende opdrachten. Het nieuwe project moet als eerste af dus daar beginnen we mee. Als die samenwerking bevalt dan kunnen we verder met de layout van b.v. de Markt, de voorpagina, de wiki, het forum. Er valt nog genoeg te verbeteren op Bokt :j

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 15:28

Oeh een nieuwe lay-out! Ben benieuwd, als het maar niet op Bokt.be gaat lijken want die vind ik lelijk :o

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 15:30

Heb het eens naar mijn vriend (communication en multimedia designer) gestuurd en naar wat ICT'ers die ik ken. Misschien hebben zij wel wat leuke ideeën :)

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 15:31

Er valt altijd genoeg te verbeteren, maar van de (bijna jaarlijkse) migraties op mijn werk wordt het niet altijd makkelijker - in ieder geval niet op korte termijn. Je moet het eenvoudig houden Bart, percentage oude vrouwen is hoog :-)....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 17:39

Cowgirl schreef:

Heel leuk al die subforums voor mensen met depressie's , kookkunsten etc etc maar ik heb het gevoel dat er meer van dat soort forums zijn ipv paarden.

Dat hoop ik juist niet! Heerlijk dat je met alles terecht kan op één site, in plaats van voor elk onderwerp een nieuw forum te moeten opzoeken :D

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 17:41

Blijheid schreef:
Cowgirl schreef:

Dat hoop ik juist niet! Heerlijk dat je met alles terecht kan op één site, in plaats van voor elk onderwerp een nieuw forum te moeten opzoeken :D

Voor mensen die dat vervelend vinden kan je bij actieve onderwerpen kiezen voor alleen paardgerelateerde topics he??

Verder vind ik het goed dat er wordt gekeken naar de gebruiksvriendelijkheid.
Denk dat sommige verstopte mogelijkheden zeker handig zijn!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 17:45

Ik vind het prima zo maar een verandering kan geen kwaad natuurlijk :D
Ik ken zelf niemand en bak er zelf ook niks van dus dat wordt hem niet :+

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 18:42

Ik zeg: doen! (en toen kreeg ik me toch een wagonlading boze Bokkers over me heen... :') ) Na 15 jaar mag er wel weer een nieuw likje verf eroverheen!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 19:11

Kendra schreef:
Ik snap het wel, maar ook een beetje eens met Alja... niet te veel verandering graag :-).

Ook ik ben het met ze eens!

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 19:44

Ik ben het eens dat het wel een keer "vernieuwd" mag worden. Heb geen problemen met hoe het is nu, ben het inmiddels zó gewend. Maar kan me voorstellen als je nieuw bent op bokt, dat het fijn is dat het misschien wat overzichtelijker is en gemakkelijker werkt. Ben erg benieuwd en kijk er naar uit! :D

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 20:13

M_hartje_M schreef:
Alja schreef:
nee ik wil geen verandering, ben hier net aan gewend :+

Alles went joh!

Dus de nieuwe layout ook toch :D

Nope, Bokt5 is voor mij niet leesbaar zonder de zoomfunctie. Hier dus nog steeds bokt4 zelfs omdat die veel beter voldoet!

missfalki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 20:18

Misschien ook een handige knop toevoegen voor "nieuwe" gebruikers met een soort van tom tom....
Voordat ik erachter was dat je de 25 berichten alleen kon plaatsen bij informatief... en alle afkortingen die je niet 123 kunt plaatsen....
en lees net hierboven in de berichten dat je ook alleen paard gerelateerde berichten kunt "aanklikken" ... is ook nieuw (voor mij)
En als je iets wilt zoeken in eerdere forums of topics het zijn zoveeeeeeeeel blz dat het niet te overzien is... En als je in een lang lopend forum bent begonnen met lezen geen idee hoe je bij de blz komt waar je bent gebleven, nu eindeloos telkens een aantal blz doorschuiven tot je komt waar je gebleven bent...
Allemaal nog erg zoeken hoe het werkt en daar kun je wel wat hulp bij gebruiken.... terwijl ik op de boktmarkt wel kan vinden als ik iets zoek, dat is veel overzichtelijker en kun je dan ook makkelijk bijhouden/bijlezen

Hopelijk kunnen jullie er iets mee
en wil jullie veel succes toewensen met het realiseren van dit project +:)+

Groet Karin.

Sunke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 20:20

Wie weet komt er ook ooit nog eens een Bokt-app, dat zou helemaal super zijn!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 20:37

Oh jee, ik heb echt heel veel moeite met veranderingen. Vooral als het gaat om dingen die goed genoeg werken en onderscheidend zijn van de massa. Ik hoop van harte dat er niets gaat veranderen, maar als het dan toch moet.... dan zo min mogelijk alsjeblieft. _/-\o_

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 20:41

Sunke schreef:
Wie weet komt er ook ooit nog eens een Bokt-app, dat zou helemaal super zijn!

Die gaat er niet komen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 20:45

Over 23 dagen 10 jaar op bokt, kan ik nog net vieren in oude lay out.

Beetje frisse verf kan nooit kwaad , alleen bokt blauw moet bokt blauw blijven :j

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 20:59

Ik ben ook wel benieuwd hoe het gaat worden! Ik hoop wel dat er nog iets van het oude overblijft en dat er niet tè veel verandert, maar ik ben het er wel mee eens dat Bokt in een iets nieuwer en frisser jasje gestoken mag worden. Leuk! :j