ceasario schreef:sylva schreef:Denk dat Utophia nog het gelukkigste is en blijft als.
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=tSsuohepbVk
En ik krijg een link naar mr. Ed omdat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ceasario schreef:sylva schreef:Denk dat Utophia nog het gelukkigste is en blijft als.
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=tSsuohepbVk
proudmama schreef:Toch wel opvallend, steeds als ik lees dat een zeer goed dier verkocht moet worden ivm een faillisement ofzo , mankeren ze iets en zouden ze op rust of met pensioen moeten ( Londen, Verginio )en kunnen ze eigenlijk niet naar een ander omdat ze verzorgd moeten.
Het lijkt wel hetzelfde met dekhengsten die opeens misstappen op een laadklep![]()
Maar triest, het dier is altijd de dupe met zoiets .
proudmama schreef:Toch wel opvallend, steeds als ik lees dat een zeer goed dier verkocht moet worden ivm een faillisement ofzo , mankeren ze iets en zouden ze op rust of met pensioen moeten ( Londen, Verginio )en kunnen ze eigenlijk niet naar een ander omdat ze verzorgd moeten.
Het lijkt wel hetzelfde met dekhengsten die opeens misstappen op een laadklep![]()
ceasario schreef:Morganlefay schreef:Queen Elisabeth houdt zich bezig met het fokken van Fell ponies
Met hoofddoekje
Elisa2 schreef:proudmama schreef:Toch wel opvallend, steeds als ik lees dat een zeer goed dier verkocht moet worden ivm een faillisement ofzo , mankeren ze iets en zouden ze op rust of met pensioen moeten ( Londen, Verginio )en kunnen ze eigenlijk niet naar een ander omdat ze verzorgd moeten.
Dat vond ik ook al frappant...Charlotte heeft Uthopia niet zo lang geleden nog gestart toch? weet wel dat ik een intervieuw oid las waarin ze zei dat hij lastig was in de ring om te rijden.
Easy_Rider schreef:Weer een wazig verhaal![]()
Als Utophia werkelijk zo beroerd er aan toe is en dat hem op pensioen zetten gerechtvaardigd is dan zal hij vast niet veel opbrengen. Dus begrijp ik ook niet zo goed dat Carl Hester om geldschieters verlegen zit.