FEI onderneemt geen stappen tegen Pénélope Leprevost

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 08:19

cissie schreef:
Dat filmpje in de post van Randalinpony heb ik vrij snel weer weg geklikt. Ik krijg daar gewoon buikpijn van.....

Het filmpje waar het over gaat in de OP vind ik ook niet koosjer.
De FEI geeft naar mijn idee momenteel het signaal af dat het allemaal wel mee valt.

Dat filmpje heb ik ook snel weg geklikt, walgelijk. Bah. En ook compleet zinloos. Amai...

Jammer dat de FEI in het geval van Penèlope geen signaal afgeeft, maar ze komt er niet volledig zonder kleerscheuren vanaf. Gelukkig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 11:32

zolang we dit als publiek blijven waarderen met ons applaus op wedstrijden doen we er gewoon aan mee

we volgen het voorbeeld want ze hebben een voorbeeld functie en rijden winstpunten - ook op lager niveau -, dus waarom moeten ze / we veranderen

misdaad loont, ik zie het wekelijks op wedstrijden, totaal geen voorwaarts blije paarden maar toch winstpunten (handel?/opleiding moet ffff winstpunten hebben mag ik naar de opleiding)

het op korte termijn succes hebben lukt niet met paarden want elke atleet heeft een tijd nodig om tot wasdom te komen

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 07:43

Een farce is de FEI, keer op keer weer.

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 07:45

MCE schreef:
zolang we dit als publiek blijven waarderen met ons applaus op wedstrijden doen we er gewoon aan mee

we volgen het voorbeeld want ze hebben een voorbeeld functie en rijden winstpunten - ook op lager niveau -, dus waarom moeten ze / we veranderen

misdaad loont, ik zie het wekelijks op wedstrijden, totaal geen voorwaarts blije paarden maar toch winstpunten (handel?/opleiding moet ffff winstpunten hebben mag ik naar de opleiding)

het op korte termijn succes hebben lukt niet met paarden want elke atleet heeft een tijd nodig om tot wasdom te komen

een stil protest

Het is imo jammer genoeg waar en gevolg van de commercie i.d sport.