Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
s0173957 schreef:De frustratie zit hoog, of nietAls hij uit een ander stamboek komt en ggk is bij KWPN, wat is er dan mis met de zinsopbouw: "Goedgekeurde hengst uit een ander stamboek" ?
Ik heb nergens geschreven wat jij wilt lezen: "Bij een ander stamboek goedgekeurde hengst".
En wees gerust, ik ben geen lid van KWPN. En dat om meerdere redenen... maar aan deze erger ik mij persoonlijk heel hard. Da's gewoon willen gaan lopen met de pluimen van een ander stamboek... want aan het feit dat hij überhaupt op de wereld rondloopt hebben ze 0,0 verdienste.
?s0173957 schreef:Als hij uit een ander stamboek komt en ggk is bij KWPN, wat is er dan mis met de zinsopbouw: "Goedgekeurde hengst uit een ander stamboek" ?
Ik heb nergens geschreven wat jij wilt lezen: "Bij een ander stamboek goedgekeurde hengst".
En wees gerust, ik ben geen lid van KWPN. En dat om meerdere redenen... maar aan deze erger ik mij persoonlijk heel hard. Da's gewoon willen gaan lopen met de pluimen van een ander stamboek... want aan het feit dat hij überhaupt op de wereld rondloopt hebben ze 0,0 verdienste.