spatter schreef:Nou vraag ik me af wat een 3 jarige om 20.00 op een manege doet, die hoort al een uur in bed te liggen.
Verder vraag ik me af wat een 3 jarige uberhaubt op een manege moet, helemaal savonds.
En waarom was dat kind niet aangelijnd, vast gezet of zoiets?
Hopelijk hebben de ouders er van geleerd en stoppen ze de kleine voortaan op tijd naar bed met oppas.
Niet iedere 3 jarige moet om 19 uur naar bed... De onze gaat ook pas om 20 uur... En slaapt dan heerlijk het klokje rond...
En liever een uurtje op de manege rondhangen dan dat een kind wat duf voor de tv hangt... Je weet ook niet waarom ze daar waren... Misschien moest mams of paps even snel iets afgeven of ophalen en zouden ze maar 5 minuten daar zijn... Weten wij veel
oordelen is makkelijk als je niet alles weet...En misschien had kindje lief de paarden knoop losgetrokken
en stond het eerst netjes vast op de poetsplaats 
Even zonder gekheid... Niet handig dat het kindje uit het oog verloren is op de manege... Het blijven toch eng grote dieren als je bedenkt wat er mis kan gaan... Maar goed... Dit betreffende kindje zal wel niet meer zo makkelijk kwijt raken op een manege

). Ik was constant aan het ontdekken, in principe goed dat een kind dat kan (Goed voor de ontwikkeling). Ik trek gewoon mijn eigen plan en hoppa weg is het kind. Nu ook nog steeds als we naar de dierentuin ofzo gaan, alleen is het nu een soort van omgedraaid. Ik kijk even niet en de rest is weg
Ik blaf niet, geef geen pootjes, ben wel zindelijk
Mogen ze helpen met voeren en mam/pap gaat even snel rijden. Vaak maar 5 minuutjes omdat vader/moeders in de file staat en anders het kind alleen thuis is.
. Je kan niet met een paard en kind tegelijk bezig zijn.