Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Demix18 schreef:Ik verzorg ze inmiddels al 1,5 jaar
bigone schreef:Demix18 schreef:Ik verzorg ze inmiddels al 1,5 jaar
Dan mag jij nu wel eens je paardenkennis op gaan halen en als je denkt alles al te weten moet je je de ogen uit de kop schamen.
lissisanne schreef:Demix18, zijn de paarden waar je het over hebt in je profiel dezelfde als hier worden bedoelt?
Je rijdt toch niet meer op deze dieren hoop ik?
edit: ik zie dat degene van de buitenritten een ruin is, dus niet een paard uit dit artikel. Maar de anderen?
Roofie schreef:Heel dit verhaal dat die paarden hier verwaarloosd zijn is door iemand in de wereld geholpen die niet goed bij haar hoofd was
Ze krijgen nu eindelijk de verzorging die ze nodig hebben
En ja dat kan nog wel ff duren als je ze zo ziet
En nee het adres waar ze nu staan, dat zijn niet de eigenaren van de paarden
De paarden zijn hier via een omweg terecht gekomen omdat ze een onderkomen nodig hadden het was dit of niets
Ze staan hier goed en er wordt hier met een aantal meiden dag en nacht gewerkt om die paarden weer weer het leven te geven dat ze verdienen, en inderdaad ze zien er nog slecht uit maar ze zien er al een stuk beter uit dan eerst maar ze zijn er nog lang niet
ik vind dat jullie stuk voor stuk allemaal ontzettend kort door de bocht reageren zonder het juiste verhaal te kennen en te weten
.jpg)
Brainless schreef:Roofie schreef:Heel dit verhaal dat die paarden hier verwaarloosd zijn is door iemand in de wereld geholpen die niet goed bij haar hoofd was
De paarden zijn hier via een omweg terecht gekomen omdat ze een onderkomen nodig hadden het was dit of niets
Ze staan hier goed en er wordt hier met een aantal meiden dag en nacht gewerkt om die paarden weer weer het leven te geven dat ze verdienen, en inderdaad ze zien er nog slecht uit maar ze zien er al een stuk beter uit dan eerst maar ze zijn er nog lang niet
ik vind dat jullie stuk voor stuk allemaal ontzettend kort door de bocht reageren zonder het juiste verhaal te kennen en te weten
[ Afbeelding ]
Zag deze er nog slechter uit??
Dit is al het minimale wat een paard kan zijn.
Roofie schreef:Die dieren politie is daar geweest aan de hand van een melding die ze binnen hebben gekregen en daar moeten ze op reageren
Heel simpel als ik maar durft te melden dat jij niet voor je dieren zorgt en dat JIJ ze verwaarloosd en ik doe dat een paar keer staan ze bij jou ook op de stoep hetzelfde als ik je aanmeld bij de kinderbescherming komen ze ook bij wijze van spreken
Nogmaals ze staan onder behandeling van een dierenarts uit Etten-leur en nota bene de dierenpolitie die is geweest die heeft geadviseerd om de paarden ff binnen te houden
heel dit gebeuren wordt zwaar uit zijn context getrokken en ik zal heel eerlijk zijn als ik ze had zien staan zonder de achtergrond te weten had ik ook gereageerd in de trend van potverdikke moet je nu een kijken
Maar ze zijn er dag en nacht mee bezig om ze echt te verzorgen, oh en nog iets er woprdt volstrekt niet opgereden
Citaat:*knip* De paarden zouden al een aantal weken bijgevoerd worden.
De dierenarts die de paarden onderzocht heeft, constateerde dat deze dieren de nodige zorg onthouden is.
Roofie schreef:Ik wil hier toch ff op reageren
Ja de paarden zijn verwaarloosd maar...
Deze zijn hier juist weggezet om opnieuw op krachten te komen
Er werken nu een drietal meiden aan die dag en nacht klaar staan voor de verzorging ervan, ook staan ze onder behandeling van een dierenarts
Heel dit verhaal dat die paarden hier verwaarloosd zijn is door iemand in de wereld geholpen die niet goed bij haar hoofd was