Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jannepauli schreef:Dat heet 'damage control'....

prugelpiet schreef:Mama zei altijd "gooi je sorry maar in de la"
Dat mag zij dus ook mooi doen
Je moet niet sorry zeggen nadat de hele wereld er ophef over maakt...
Wakker maken? Kom op zeg, paard was vast wel wakker nadat ie met zn knieen tegen de vlakte ging.
Anne_GTI schreef:prugelpiet schreef:Mama zei altijd "gooi je sorry maar in de la"
Dat mag zij dus ook mooi doen
Je moet niet sorry zeggen nadat de hele wereld er ophef over maakt...
Wakker maken? Kom op zeg, paard was vast wel wakker nadat ie met zn knieen tegen de vlakte ging.
Nee, sukkelde alweer net zoals vlak voor die struikelpartij dus er moest wel iets gebeuren om dat niet weer te laten gebeuren. Maar dat kon ook anders en een stuk subtieler.
Prisca schreef:Beste stuurlui staan aan aan wal lees ik hier weer.....
Vraag me af hoe jij zou reageren als je paard valt en je schrikt.... belachelijk dat hier zo overdreven de ruiter wordt afgemaakt.
Als ik dagelijks om mij heen krijg zie ik veel dierenleed door onterecht trekken en schoppen.....
Prisca schreef:Beste stuurlui staan aan aan wal lees ik hier weer.....
Vraag me af hoe jij zou reageren als je paard valt en je schrikt.... belachelijk dat hier zo overdreven de ruiter wordt afgemaakt.
Als ik dagelijks om mij heen krijg zie ik veel dierenleed door onterecht trekken en schoppen.....
spatter schreef:prisca dan mischien eens in een andere omgeving gaan kijken.
ElCamino schreef:nou...ik zie mensen om niets regelmatig hun paard op zijn lazer geven, terwijl ze zelf niet opletten....gefrustreerd zijn.... zelf iets verkeerd doen.... daar wordt nooit wat van gezegd.
Gebeurt dagelijks op bijna iedere manege/pensionstal....enfin, nu is het een bekend persoon en de hele wereld ziet het.
Terecht dat er over gevallen wordt, maar spreek dan ook je stalgenoten aan wanneer ze zoiets doen, of je mede-wedstrijd ruiter in de losrijbaan.....