Anke98 schreef:Ben ik de enige die het ook op fb er al heel erg nep uit vond zien?
Kan toch niet waar zijn dit?
Dit is niet nep hoor..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bigone schreef:Inderdaad, walgelijk maar terwijl we hier zo hard onze afschuw uitspreken zitten we wel kwijlend naar drie jarige hengsten onder het zadel op de keuring te kijken. Ik zie soms dieren op sporthorses die al een L proef kunnen lopen terwijl ze nog drie moeten worden. Ook die komen met knap twee en half onder het zadel.
Selka schreef:bigone schreef:Inderdaad, walgelijk maar terwijl we hier zo hard onze afschuw uitspreken zitten we wel kwijlend naar drie jarige hengsten onder het zadel op de keuring te kijken. Ik zie soms dieren op sporthorses die al een L proef kunnen lopen terwijl ze nog drie moeten worden. Ook die komen met knap twee en half onder het zadel.
Met je eens!
Er zou eens goed gekeken moeten worden naar wat kan/mag en wel/niet schadelijk is.
bigone schreef:Inderdaad, walgelijk maar terwijl we hier zo hard onze afschuw uitspreken zitten we wel kwijlend naar drie jarige hengsten onder het zadel op de keuring te kijken. Ik zie soms dieren op sporthorses die al een L proef kunnen lopen terwijl ze nog drie moeten worden. Ook die komen met knap twee en half onder het zadel.
Tazzey schreef:Ik vind het wel bijzonder dat dit zoveel ophef veroorzaakt terwijl het in de rensport normaal is. Als je er dan iets van zegt dan mag je niets zeggen omdat je er niets van zou begrijpen. Iets met twee maten meten.
Goof schreef:Tazzey schreef:Ik vind het wel bijzonder dat dit zoveel ophef veroorzaakt terwijl het in de rensport normaal is. Als je er dan iets van zegt dan mag je niets zeggen omdat je er niets van zou begrijpen. Iets met twee maten meten.
Nou inderdaad. Vwb renport hoef je niet met commentaar te komen over 2-jarigen onder het zadel, want dan ben jij 'het dommertje' die het niet begrijpt. Maar als het met foto en al op bokt komt is het ineens schandalig, afschuwelijk en walgelijk en moet het niet kunnen![]()
Overigens vind ik het, in welke tak van de sport dan ook, volslagen idioot. Ook in de rensport.
ThamaraK schreef:Goof schreef:
Nou inderdaad. Vwb renport hoef je niet met commentaar te komen over 2-jarigen onder het zadel, want dan ben jij 'het dommertje' die het niet begrijpt. Maar als het met foto en al op bokt komt is het ineens schandalig, afschuwelijk en walgelijk en moet het niet kunnen![]()
Overigens vind ik het, in welke tak van de sport dan ook, volslagen idioot. Ook in de rensport.
Dit paard is ook helemaal opgetuigd. Kettingen om. Idk of zendt ook mer renpaarden doen maar ik vindt t abnormaal:)