Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerke schreef:In Nederland krijg je een waarschuwing...dan komen ze na twee weken kijken of je inmiddels het zadel en hoofdstel er al af hebt gehaald.En dan ligt het dier half dood op de grond.Vervolgens volgt een taakstraf.
In engeland lijkt het beter geregeld...
Chasey schreef:Shana, Waar is dan de toezichthouder in het verhaal denk ik dan... Ik zou ze hoogstpersoonlijk op staan wachten...
Hebben ze niet van hun ouders/verzorgers geleerd: "Met de poten van andermans spullen/dieren blijf je af?" Zoiets zou mij (en toen als kind) echt niet in mijn kop opkomen om met andermans beesten de beest uit te hangen...
AaronYve schreef:Chasey schreef:Shana, Waar is dan de toezichthouder in het verhaal denk ik dan... Ik zou ze hoogstpersoonlijk op staan wachten...
Hebben ze niet van hun ouders/verzorgers geleerd: "Met de poten van andermans spullen/dieren blijf je af?" Zoiets zou mij (en toen als kind) echt niet in mijn kop opkomen om met andermans beesten de beest uit te hangen...
Ik heb het zelf gezien met een veulen die werd gelongeerd met peesjes en een dekje op. Gelukkig nog geen bit in en dat veulen was van die meid zelf. Stond ook ff zo te kijken van