Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elenaMM77 schreef:Focussed schreef:Ik heb even een extra link van een andere video toegevoegd! Moeten jullie even kijken welke het wel bij jullie doet! (Hier doen ze het beide nl.)
je kunt dat snapshot filmpje beter weghalen Focus,
want die geeft echt een heeeeeeeeeeel ander verhaal dan het lopende videootje..
die drie foto's lijken achtereen te zijn.. niet, paard staat al weer stil onder haar, ze zit te prutsen, hij spant misschien een spier aan en dan de sporen erin en achterover trekken als hij naar voren schiet.
geen goed woord voor over zoals het lopende filmpje toont..
Jillsil schreef:Nooit meer terug laten keren in de sport. Totaal nutteloos zoals ze later verder gaat met bestraffen. Het valt me trouwens wel op dat de andere Ruiters totaal niet reageren ze kijken zelfs niet op. En lopen er op zo'n niveau ook geen inspecteurs achter de schermen?
ruitje schreef:Ik heb zelf ook wel eens met verhoogde adrenaline een paard onterecht gestraft en daar later spijt van gehad.
Maar ik zie dat ik de enige ben die dat wel eens gedaan heeft
Waarbij ik niet wil zeggen dat ik deze actie normaal vind overigens
ruitje schreef:Ik heb zelf ook wel eens met verhoogde adrenaline een paard onterecht gestraft en daar later spijt van gehad.
Maar ik zie dat ik de enige ben die dat wel eens gedaan heeft
Waarbij ik niet wil zeggen dat ik deze actie normaal vind overigens
Huppeltje007 schreef:Het is zeker niet netjes en absoluut niet handig om dit te doen op een concours.
Maar reageren we nu niet wat overdreven met z'n allen?
Dit is een topamazone, die doorgaans erg vriendelijk en licht rijdt. Ze schrikt hier, wat logisch is omdat ze zich beide behoorlijk hadden kunnen bezeren en reageert door die schrikreactie erg lomp.
Maar heeft het paard hier nou werkelijk onder geleden? Is zijn welzijn hier echt in het gedrang gekomen? Ik denk van niet.
Ik vraag me ook af wie van de bokkers we eens op enkele willekeurige evenementen mogen volgen, filmen en uitgebreid op de sociale media mogen bekritiseren. Geloof me, iedereen maakt fouten.
Huppeltje007 schreef:Het is zeker niet netjes en absoluut niet handig om dit te doen op een concours.
Maar reageren we nu niet wat overdreven met z'n allen?
Dit is een topamazone, die doorgaans erg vriendelijk en licht rijdt. Ze schrikt hier, wat logisch is omdat ze zich beide behoorlijk hadden kunnen bezeren en reageert door die schrikreactie erg lomp.
Maar heeft het paard hier nou werkelijk onder geleden? Is zijn welzijn hier echt in het gedrang gekomen? Ik denk van niet.
Ik vraag me ook af wie van de bokkers we eens op enkele willekeurige evenementen mogen volgen, filmen en uitgebreid op de sociale media mogen bekritiseren. Geloof me, iedereen maakt fouten.
Calanddra schreef:Hebben een aantal hier het filmpje ook afgekeken? Je ziet zelfs als ze weer al een halfrondje heeft gereden het paard alsnog ontzettend hard op te rem trekken met haar handen ontzettend hoog, paard doet niks...loopt netjes en braaf, en dan doet ze dit. En ook nog eens meerdere keren. Dit heeft niks meer met het struikelen te maken en de adrenaline nadat dit gebeurt.