twee eitjes zijn ook echt heel klein, lastig vinden als je snel scrollt (en dus rekent op grote eggggs)Bamii schreef:Ik heb nu 9 met tekst gevonden, heb wel heel veel lege eitjes gevonden Ja ik had 18 met tekst, zonder tekst waren het er vast meer vergeten te zeggenonpaard schreef:Kan je de eieren ook op je mobiel zien?ja het zijn afbeeldingen
onpaard schreef:Kan je de eieren ook op je mobiel zien?Ja hoor, dan moet je waarschijnlijk wel op [img] drukken om de foto's te laden.
Mowgli4 schreef:Hoeveel eitjes moet je hebben om een kloppende zin te kunnen maken? Heb er nu 18 geloof ik...Zoveel had ik er ook
Op mijn zoektocht -die ik gestaakt heb omdat ik te lui ben- kwam ik erachter dat Bart wel een heel interessant profiel heeft.
Haha, ik heb een woord bedacht wat volgens mij niet eens bestaat. Is er ook prijs voor een originele zin?
mingming schreef:Haha, ik heb een woord bedacht wat volgens mij niet eens bestaat. Is er ook prijs voor een originele zin? Oké dat is nog eens origineel
Eitjes zoeken? Hmm ik ga kijken, hoewel ik de hint niet snap Wat houdt het eigenlijk in? Had niet eerder pasen meegemaakt op bokt...
Ik heb volgens mij alle eieren, maar om er nu een logische zin van te maken... daar zit volgens mij het probleem
Zin lukt me opzich wel, maar volgens mij mis ik er 1 (vind er 18)*kan 1 woord gewoon niet plaatsen in mijn zin *
Heb er 2 verstuurd, geen idee of dat de bedoeling is maarja xD1 met de woorden die ik heb, en bij 1 maar een woord bij verzonnen