Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ketaki schreef:tja, ik vind het ronduit dom, dat zulke schuldeisers maar ook die stal, dit soort dingen via de media uitspelen.
dan zijn er alleen maar verliezers, want beide kanten zullen een slechte naam krijgen hierdoor en niet meer serieus genomen worden.
InekeN schreef:Vind het vaak raar... prachtige stallen, tuinarchitecten en alles een lust om te zien. Fantastisch, maar wat doen wij dan fout vraag ik me weleens af? Wat voor bedrijven hebben die mensen dat dat allemaal zo royaal kan? Nou, vaak komen dit soort dingen dan voorbij, boze schuldeisers etc.
Dan spaar ik toch liever zelf wat langer door en koop een 2e hands trainingsmolen of zo
besita schreef:ik werd enkele maanden gelden getipt dat de vestiging in Belgie te koop zou staan en omdat we naar zoiets op zoek waren hadden we een afspraak gemaakt ( bleek al heel moeilijk , afspraken werden afgezegd , elke keer weer iemand anders die ons terug belde met tekst en uitleg etc ).Had al gegoogled op het adres en veel zoekwerk gedaan en vond zelf dat er iets niet juist was en wat stront aan de knikker zeg maar. Toen uiteindelijk toch een afspraak kunnen regelen ( met een Nederlander ) om op een bepaalde vrijdag te gaan kijken . Doen we de hele rit stonden we voor een gesloten hek en die Nederlander was natuurlijk niet meer bereikbaar. de auto voor de poort geparkeerd , zag wel veel achterstallig onderhoud en zag in de verte een ruiter komen aanrijden . Wij dus even uitleg gedaan die werd effen partij kwaad : dat hij het spul huurde en dat hij no way zou vertrekken , er was hem van alles beloofd door de Aziaten etc . Wij gezegd dat we toestemming hadden op de stallen enzo te bekijken omdat de mensen wilden verkopen en als zij willen verkopen ze het recht hebben om bezichtigingen toe te laten . Ging ie dreigen en onze auto op de foto zetten
... ik zei nog " oh wat leuk "
was een ritje voor niks dus ..heb wel nog een aantal keer contact gehad en ze zeiden dat het voor de vrederechter zou komen en dat ie dan uitgezet zou worden en dat we dan wel konden gaan kijken
ben achteraf dan nog een keer door Brouwer gebeld dat we konden gaan kijken en de dag zelf kreeg ik een sms met " wegens familiale omstandigheden kan onze afspraak vandaag niet doorgaan " ...ja daaaag. hoorde dan van de tussenpersoon dat Brouwer zijn zoon springruiter was en hij wss probeerde dat ze het spul zouden houden en aan hem verhuren maar voor ons was het klaar hoor