Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jessica schreef:Dit gaat om een pilot van 2 of 3 filmpjes, Bokt verdient er niets aan en NH ook niet. Het is echt afwachten hoe het gaat aanslaan, of er een vervolg gaat komen en hoe en wat dan. Je loopt dus wel heel erg op de feiten vooruit.
xyzutu2 schreef:Zoals pilots normaalgesproken werken in televisieland is de presentator voor pilotfilmpjes vaak ook niet meer dan dat. Als de pilot slaagt en er komt een officieel vervolg, dan wordt de pilotpresentator namelijk over het algemeen ingewisseld voor een 'echte' presentator (zelfde geldt voor filmcrews enz), omdat het dan opeens officieel moet. Dus tegen de tijd dat er verdiend gaat worden verdient de pilotpresentator mogelijk allang niet meer mee.
sardientje schreef:waarom kan de tijd nou niet wat SNELLER gaan?! waarom zit ik hier, in mijn UPPIE, te BALEN dat ik niet mee kan doen omdat ik TWAALF ben?! ik heb alles, een paard tot beschikking, (kan met verzorgpony) woon in noord holland ben niet bang voor de camera, en vind het ontzettend leuk om te doen, waarom kan ik nou niet voor HEEL EVEN 18 zijn????