Presentatie-talent gezocht voor YouTubeserie NH en Bokt.nl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Presentatie-talent gezocht voor YouTubeserie NH en Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 22:50

Het wordt niet betaald, een onkostenvergoeding is bespreekbaar.
De pilot gaat om 1 draaidag, die dag worden er 2 a 3 filmpjes van een minuut of 2 opgenomen. De draaidag wordt in overleg gepland.
M.b.t. de inspraak van de presentator moet ik even een antwoord schuldig blijven. Ik ga er vanuit dat er tot op zekere hoogte zeker inspraak mogelijk is, maar daar ga ik achteraan.
Een auto is niet verplicht.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 22:53

Ik had ook nog vragen gesteld.

_Tristan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 22:54

Lijkt me geweldig! ... Maar helaas val ik onder de Zuid-Hollanders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 22:57

Duidelijk! _/-\o_
Het klinkt als een leuk project, daar is vast wel een leuke presentator bij te vinden. Zelf weet ik wel iemand die regelmatig op radio&tv is en ook paarden heeft, maar die woont niet in Noord Holland. Ik ben benieuwd naar de filmpjes en de onderwerpen die behandeld worden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 22:58

Sammie: er zijn geen specifieke eisen wat rijvaardigheid en ras genoemd door NH en vanuit Bokt zijn die er ook niet. Wel is het handig dat je in elk geval zo goed kunt rijden dat je ook wel te paard kunt presenteren.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 23:15

Cowgirl schreef:
Geen menners zeker weer. :(

ik als menner heb mij anders gewoon opgegeven :j al heb ik t idee dat dit een goeie 1 april grap blijkt te zijn

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 23:37

Wat ik mij dan wel afvraag, stel dat het een beroem Youtubekanaal gaat worden en er geld mee verdiend gaat worden. Krijgt de presentator/presentatrice dan nog steeds niks? Dus jij moet het presenteren terwijl alles dan in het laatje komt bij bokt en NH?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 23:41

Dit gaat om een pilot van 2 of 3 filmpjes, Bokt verdient er niets aan en NH ook niet. Het is echt afwachten hoe het gaat aanslaan, of er een vervolg gaat komen en hoe en wat dan. Je loopt dus wel heel erg op de feiten vooruit. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 23:48

Zoals pilots normaalgesproken werken in televisieland is de presentator voor pilotfilmpjes vaak ook niet meer dan dat. Als de pilot slaagt en er komt een officieel vervolg, dan wordt de pilotpresentator namelijk over het algemeen ingewisseld voor een 'echte' presentator (zelfde geldt voor filmcrews enz), omdat het dan opeens officieel moet. Dus tegen de tijd dat er verdiend gaat worden verdient de pilotpresentator mogelijk allang niet meer mee. ;)

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 23:49

Ik ga een poging wagen ;).

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 23:51

Jessica schreef:
Dit gaat om een pilot van 2 of 3 filmpjes, Bokt verdient er niets aan en NH ook niet. Het is echt afwachten hoe het gaat aanslaan, of er een vervolg gaat komen en hoe en wat dan. Je loopt dus wel heel erg op de feiten vooruit. ;)

Aaah oke. Nee ik bedoel het ook niet gemeen. Maar ik was zeer benieuwd. Maar dat is dan opgehelderd :D

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 23:58

Klinkt leuk, ik ga ook een poging wagen.
Wat willen jullie graag zien qua presenteren? Gewoon voorstellen en wat met een paard oid?

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 00:22

xyzutu2 schreef:
Zoals pilots normaalgesproken werken in televisieland is de presentator voor pilotfilmpjes vaak ook niet meer dan dat. Als de pilot slaagt en er komt een officieel vervolg, dan wordt de pilotpresentator namelijk over het algemeen ingewisseld voor een 'echte' presentator (zelfde geldt voor filmcrews enz), omdat het dan opeens officieel moet. Dus tegen de tijd dat er verdiend gaat worden verdient de pilotpresentator mogelijk allang niet meer mee. ;)

Dan gaat "een" Linda dM of "een" Lauren V gewoon leren paardrijden ipv dat de bokker gaat leren presenteren :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 00:40

Yup. :D
Maar misschien dat deze Bokt/NH serie die sleur eens gaat doorbreken. 8-)

Daphne_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 21:39

Sammie schreef:
Wat is je kunt paardrijden? B niveau of Z? springen, dressuur, buiten, warmbloed, fjord, Shetlander, Shire?

Ouder dan 18 is dan net hetgeen dat ik wel snap :D

Hi!

Niveau maakt niet uit! Als je maar tegelijkertijd kan presenteren en enigszins kan paardrijden ;)

Groetjes,

Daphne

Daphne_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 21:54

Nikkylove schreef:
Enige wat ik niet heb is een paard tot mijn beschikking.. jammer.

Hi!

Een paard lenen van iemand anders mag ook!

Gr,
Daphne

Daphne_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 21:55

Celine_Famke schreef:
Klinkt leuk, ik ga ook een poging wagen.
Wat willen jullie graag zien qua presenteren? Gewoon voorstellen en wat met een paard oid?

Ja precies! Verzin wat leuks! Als we maar duidelijk kunnen zien wie je bent en hoe je presenteert!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 21:57

Klinkt best leuk, iedereen zegt altijd dat ik goed kan presenteren.. Maar laat ik het nou net verschrikkelijk vinden :+ Wel boven de 18, woonachtig in NH en heb een paard.. Maar die staat in Gelderland :D

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 22:09

Een poging gewaagd! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 22:10

Heb je je eigen paard vaker nodig om te gebruiken in een video of is het enkel voor de introductie van jezelf? :)

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 01:18

Ik ben toch wel benieuwd waar het precies voor is?

Woonachtig in NH (zaandam)
Ouder dan 18
Meerdere eigen paarden en vervoer.
Maar presenteren? Ben in het dagelijks leven geen presentatrice maar zou het wel leuk vinden om te doen afhankelijk van waar het voor is en waar de opnames plaats vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 11:07

Kunnen wij iemand contacten met vragen ? :)

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 23:36

waarom kan de tijd nou niet wat SNELLER gaan?! waarom zit ik hier, in mijn UPPIE, te BALEN dat ik niet mee kan doen omdat ik TWAALF ben?! ik heb alles, een paard tot beschikking, (kan met verzorgpony) woon in noord holland ben niet bang voor de camera, en vind het ontzettend leuk om te doen, waarom kan ik nou niet voor HEEL EVEN 18 zijn????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 09:17

Ik wacht met een grijns af... :))

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 19:13

sardientje schreef:
waarom kan de tijd nou niet wat SNELLER gaan?! waarom zit ik hier, in mijn UPPIE, te BALEN dat ik niet mee kan doen omdat ik TWAALF ben?! ik heb alles, een paard tot beschikking, (kan met verzorgpony) woon in noord holland ben niet bang voor de camera, en vind het ontzettend leuk om te doen, waarom kan ik nou niet voor HEEL EVEN 18 zijn????

Och meis, lees dit over een jaar of 20 nog maar eens.. :') Je tijd komt wel.