Hopelijk knapt de meid op
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nine1987 schreef:Waar zijn de ouders in dit verhaal?
ReadTheRulez schreef:Jonge kinderen en paarden....maar hoeveel volwassen mensen krijgen ook ongelukken met paarden? Om maar te zeggen, hoe oud/jong, ervaren/onervaren je bent, we gaan nu eenmaal om met dieren waarvan je soms in situaties komt die niet voorspelbaar zijn
Als dat kind 6 jaar is, dan begrijp ik wel dat de ouders daar niet continu bij zijn.
Laten we maar hopen dat het weer goed komt met haar!
BAh mairead schreef:Kleine kinderen en paarden (of de meeste dieren in het algemeen) zijn geen goede combi.
Je hebt altijd een extra paar ogen nodig;want zowel dier als kind zijn onberekenbaar.
Ik hoop niet dat paard en eigenaar nu de schuld in de schoenen geschoven krijgen...
mairead schreef:Kleine kinderen en paarden (of de meeste dieren in het algemeen) zijn geen goede combi.
Je hebt altijd een extra paar ogen nodig;want zowel dier als kind zijn onberekenbaar.
Ik hoop niet dat paard en eigenaar nu de schuld in de schoenen geschoven krijgen...
, ofwel werd ik gebeten. Meisje riep jij durft hem niet te aaien, waarschijnlijk waarschuwde hij wel maar zag ik dat als klein kind niet en toen was het hap. Ongeluk zit dus in een heel klein hoekje. REGINA76 schreef:Er zijn vandaag 3 ongelukken gebeurd.
Ook een meisje uit jilstrum ligt int ziekenhuis.
En dat overleden meisje.
En dit meisje...
Pffff erg vd nabestaanden.
Hopelijk knappen deze 2 meisjes weer op.
Houden ze er niets aan over.