Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En nee, daar hebben wij beslist geen hoge dressuurverwachting van, dat is nou eenmaal ook niet hetgeen waarvoor ze specifiek gefokt zijn.janderegelaa schreef:Ik wil beslist de KWPN-of NRPS keuring niet ophemelen maar als ze van het Groninger stamboek (en een aantal andere kleine stamboeken) het concept van de kooi eens over zouden nemen dan krijg je een veel completer beeld en je weet zeker dat alle hengsten hetzelfde moeten laten zien. Ik vind het nu een beetje knullig hoe er met een zweep achteraan gejaagd wordt. En het is echt niet veel moeite, gewoon een paar balken in een patroon neerleggen. 4 vaste aanjagers erbij en je bent er.
OsMo schreef:janderegelaa schreef:Ik wil beslist de KWPN-of NRPS keuring niet ophemelen maar als ze van het Groninger stamboek (en een aantal andere kleine stamboeken) het concept van de kooi eens over zouden nemen dan krijg je een veel completer beeld en je weet zeker dat alle hengsten hetzelfde moeten laten zien. Ik vind het nu een beetje knullig hoe er met een zweep achteraan gejaagd wordt. En het is echt niet veel moeite, gewoon een paar balken in een patroon neerleggen. 4 vaste aanjagers erbij en je bent er.
Ik neem aan dat je bedoeld dat er balken op staanders gelegd worden? Want balken op de grond daar stappen ze gewoon overheen![]()
Een soort van lint van staander naar staander lijkt mij ook wel een oplossing.