15 jaar Bokt: een terugblik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:06

Goh. Het Bokt-team vroeg mij om een stukje te schrijven. Ik houd van stukjes schrijven, het is zelfs mijn beroep en ik vond het een leuk idee van het team, dus ik zei ja. Geen moment bij stilgestaan dat niet iedereen zo'n terugblik kan waarderen - maar zo blijkt ook wel weer dat je het niet iedereen naar de zin kunt maken. ;)

Ik vind het wel geinig om te lezen dat Ret bij een aantal mensen nog vers in het geheugen zit en dat we zo'n positieve indruk hebben gemaakt, zelfs inspiratiebron zijn geweest :o . Zowel bij mensen die ik (nog) regelmatig zie en spreek (ook IRL) én bij Bokkers die ik alleen van naam ken via dit forum. Na al die jaren ben ik nog steeds erg blij met mijn dolle Dravebier. Hopelijk is hij ook nog steeds erg blij met mij en zo niet, dan toch. ;)

Mijn privéleven vind ik overigens niet zo interessant om over te vertellen. Ik heb er geen moeite mee om te laten weten naar welke wedstrijden, concerten en vakantielanden ik ga en wat ik mijn paard te eten geef, maar andere dingen hoeven wat mij betreft niet zo nodig op een openbaar forum - toen niet en nu niet. Maar misschien wil Ret een stukje over mij schrijven. :P

Ik ben benieuwd wie na het interview met Bart en Heike de volgende Bokker van het eerste uur is die komt vertellen over zijn of haar paard. Zoals gezegd vind ik het een leuk initiatief, één zo'n terugblik in de maand tijdens het jubileumjaar.

Ibbel

Re: 15 jaar Bokt: een terugblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:16

Als er één ding te constateren is na 15 jaar bokt, is het wel dat het een forum van azijnpissers is geworden zeg :=

Gelukkig ken ik Kaatje en Retje gewoon van de endurancewedstrijden, en kwam bokt pas daarna :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:28

Leuk stukje Karin :j

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 08:02

Karin, dit is niks persoonlijks. Het is een teambeslissing om dit te doen. Logisch dat iemand die gevraagd wordt en dat leuk vindt ja, leuk roept en vervolgens er een stukje van maakt! En het gaat er ook niet om om iedereen tevreden te stellen, dat is onmogelijk. Dat hoeft dus ook niet, maar dat wil niet zeggen dat een ander niet mag aangeven dit niet minder geslaagd en teveel gericht op een te kleine groep te vinden als rubriek. Nogmaals niks persoonlijks voor de gevraagde schrijvers. :n
Ibbel schreef:
Als er één ding te constateren is na 15 jaar bokt, is het wel dat het een forum van azijnpissers is geworden zeg :=

Inderdaad... Bokker Animal is een van de weinige die gewoon fatsoenlijk en constructief reageert. De 'oudere' garde gaat allemaal in personal mode. Goed voorbeeld!

Verder is het niet de bedoeling hier een welles nietus spelletje van te maken. Dat verpest idd de bedoeling van de OP. Mijn punt is duidelijk, ik laat het hierbij. Voor vragen of opmerkingen is er de pbbox.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 14:45

Leuk om te zien dat het zo goed gaat met Ret en Karin! Volgens mij ken ik ze van de Lunterenrit(ten), maar jee wat is dat lang geleden... dat ik het niet eens meer zeker weet. In elk geval vaak zat op Bokt voorbij zien komen destijds :j