Ik vind het wel geinig om te lezen dat Ret bij een aantal mensen nog vers in het geheugen zit en dat we zo'n positieve indruk hebben gemaakt, zelfs inspiratiebron zijn geweest
. Zowel bij mensen die ik (nog) regelmatig zie en spreek (ook IRL) én bij Bokkers die ik alleen van naam ken via dit forum. Na al die jaren ben ik nog steeds erg blij met mijn dolle Dravebier. Hopelijk is hij ook nog steeds erg blij met mij en zo niet, dan toch. 
Mijn privéleven vind ik overigens niet zo interessant om over te vertellen. Ik heb er geen moeite mee om te laten weten naar welke wedstrijden, concerten en vakantielanden ik ga en wat ik mijn paard te eten geef, maar andere dingen hoeven wat mij betreft niet zo nodig op een openbaar forum - toen niet en nu niet. Maar misschien wil Ret een stukje over mij schrijven.

Ik ben benieuwd wie na het interview met Bart en Heike de volgende Bokker van het eerste uur is die komt vertellen over zijn of haar paard. Zoals gezegd vind ik het een leuk initiatief, één zo'n terugblik in de maand tijdens het jubileumjaar.