Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

rainbow8 schreef:De politie heeft al gezegd dat het geen onderzoek meer doet naar de paardenmishandelaar.. Dit wegens gebrek aan mankracht en financiële middelen (heb ik afgelopen week in de krant gelezen).. Dit zou wel verklaren waarom ze geen actief willen ondernemen.. Blijkbaar hebben.ze andere prioriteiten (ik benoem het niet, maar denk het wel)
rainbow8 schreef:De politie heeft al gezegd dat het geen onderzoek meer doet naar de paardenmishandelaar.. Dit wegens gebrek aan mankracht en financiële middelen (heb ik afgelopen week in de krant gelezen).. Dit zou wel verklaren waarom ze geen actief willen ondernemen.. Blijkbaar hebben.ze andere prioriteiten (ik benoem het niet, maar denk het wel)
Cowgirl schreef:rainbow8 schreef:De politie heeft al gezegd dat het geen onderzoek meer doet naar de paardenmishandelaar.. Dit wegens gebrek aan mankracht en financiële middelen (heb ik afgelopen week in de krant gelezen).. Dit zou wel verklaren waarom ze geen actief willen ondernemen.. Blijkbaar hebben.ze andere prioriteiten (ik benoem het niet, maar denk het wel)
Dat is niet de schuld van de politie maar van de overheid.
je zal maar agent zijn...dat word je immers omdat je boeven wilt vangen maar dan word je ergens anders neergezet en als je de nieuwsberichten hebt gelezen weet je ook precies waar.
Estera schreef:rainbow8 schreef:De politie heeft al gezegd dat het geen onderzoek meer doet naar de paardenmishandelaar.. Dit wegens gebrek aan mankracht en financiële middelen (heb ik afgelopen week in de krant gelezen).. Dit zou wel verklaren waarom ze geen actief willen ondernemen.. Blijkbaar hebben.ze andere prioriteiten (ik benoem het niet, maar denk het wel)
Heeft de politie dat gezegd of is het ergens door iemand geroepen en wordt het nu als waar aangenomen en verder verspreid?
Prutsmuts schreef:zorro schreef:Hoe dan ook is het een gemiste kans.. wat een vreemd groot mes trouwens.. komt niet bij de Hema weg toch?
Ik las net dat het een filleerdersmes is en vaak geslepen...
eilleen333 schreef:rienne schreef:Idd wij gebruiken deze messen in de slagerij. Zal maar niet zeggen voor welk doeleinde wij ze gebruiken...
Slagerij of slachterij?
In een slagerij zal het allemaal wel meevallen toch? Waar je ze voor gebruikt ?;)
eilleen333 schreef:rienne schreef:Idd wij gebruiken deze messen in de slagerij. Zal maar niet zeggen voor welk doeleinde wij ze gebruiken...
Slagerij of slachterij?
In een slagerij zal het allemaal wel meevallen toch? Waar je ze voor gebruikt ?;)
moeten nog genoeg uitbenen
lisaaahtjuuh schreef:Wij hebben al 2x precies zo'n mes gevonden. 1 in het hooi 1 in het grasland. Wij hadden toen nog geen paarden en toen was er ook nog geen sprake van een 'beul'. Geen idee hoe ze daar terrecht kwamen. Waarschijnlijk allebei gedumpt in het land en de ene is dus meegegaan in een hooibaaltje.
Dat kan in dit geval natuurlijk ook zijn gebeurd. Dat ze in een plak hooi zaten of stro.
dus ja daar kan iets in zitten....