Hilde_ schreef:Kwam nu vooral door de late starttijden denk ik, de laatste ging pas op 23.59 uur de ring in.
Roosje_ schreef:Zondag was het overdag hilde
Ik bedoelde gisteravond.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hobbyhorse schreef:Dat begrijp ik wel maar hoe zijn ze tot die regel (is dat wel een regel?) van een cap op bij top niveau wedstrijden gekomen? Zijn het ongelukken tijdens die wedstrijden die daar toe geleid hebben? Sorry als dit een domme vraag is.
R12312 schreef:Hobbyhorse schreef:Dat begrijp ik wel maar hoe zijn ze tot die regel (is dat wel een regel?) van een cap op bij top niveau wedstrijden gekomen? Zijn het ongelukken tijdens die wedstrijden die daar toe geleid hebben? Sorry als dit een domme vraag is.
Is helemaal geen domme vraag! Je mag zelf kiezen of je een hoedje of een cap op doet. En de tendens is de laatste jaren dat steeds meer ruiters het goede voorbeeld geven en een cap op doen.
R12312 schreef:Hobbyhorse schreef:Dat begrijp ik wel maar hoe zijn ze tot die regel (is dat wel een regel?) van een cap op bij top niveau wedstrijden gekomen? Zijn het ongelukken tijdens die wedstrijden die daar toe geleid hebben? Sorry als dit een domme vraag is.
Is helemaal geen domme vraag! Je mag zelf kiezen of je een hoedje of een cap op doet. En de tendens is de laatste jaren dat steeds meer ruiters het goede voorbeeld geven en een cap op doen.