Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
quarterH schreef:dat het dekgeld omlaag gaat omdat hij zelf niet in meer in de sport loopt lijkt me een rare reden. als hij goed gepresteerd heeft, en zijn nakomelingen doen het goed zou het dekgeld gelijk moeten blijven.
. Maar ja nu zijn de omstandigheden er niet naar purny schreef:leestmee schreef:Zo prijsverlaging. Pfoei t is wel een heel eind van 8000 naar 2500.
Zo heeft ie hem letterlijk in de uitverkoop gegooid.
Laat ik nou een paard met een 35% korting sticker op z'n achterste voor mij zien. Zo geld ook hier de slogan: In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Sprintje schreef:Maar geeft Totilas werkelijk zulke goede nakomelingen, of is hij (mede door het hoge dekgeld) gewoon ook op extreem goede merries gebruikt? Als hij nu toegangkelijker wordt kunnen we daar pas echt wat van zeggen denk ik. Al blijft 2500 natuurlijk veel geld!
Wat ik heb gezien lijkt hij wel een heel braaf karakter door te geven

een totitano kan ook!
Sprintje schreef:Maar geeft Totilas werkelijk zulke goede nakomelingen, of is hij (mede door het hoge dekgeld) gewoon ook op extreem goede merries gebruikt? Als hij nu toegangkelijker wordt kunnen we daar pas echt wat van zeggen denk ik. Al blijft 2500 natuurlijk veel geld!
Wat ik heb gezien lijkt hij wel een heel braaf karakter door te geven
.