Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vur schreef:Ik vind dat hij te extreem wordt voorgesteld voor een amper 5-jarige en de aanleuning vind ik ook niet heel goed. Het is een heel getalenteerd paard, dat zonder meer. Ik hoop dat ze hem heel houden.
FeeY schreef:Soms heb ik wel het idee dat de meeste mensen niet weten wat voor team er om een ruiter en paard heen staat. De opmerkingen als, ik hoop maar dat ze hem heel laat.
Zo'n paard als Toto Jr. is een bedrag waard dat de meeste mensen nooit op hun rekening hebben staat, en waar je een huis van kan kopen. Ik denk echt niet dat er ook maar een minimale kans bestaat dat ze zo'n paard als Toto zullen stuk rijden. Dit paard wordt beter verzorgd, onderhouden en onderzocht dan menig mens in hun hele leven. Ik zou me er vooral niet te druk om maken.
En jij hij is wat onrustig, maar dat beestje is 5 vindt alles spannend en verwacht dat hij ook een erg sensibel karakter heeft.
Ayasha schreef:FeeY schreef:Soms heb ik wel het idee dat de meeste mensen niet weten wat voor team er om een ruiter en paard heen staat. De opmerkingen als, ik hoop maar dat ze hem heel laat.
Zo'n paard als Toto Jr. is een bedrag waard dat de meeste mensen nooit op hun rekening hebben staat, en waar je een huis van kan kopen. Ik denk echt niet dat er ook maar een minimale kans bestaat dat ze zo'n paard als Toto zullen stuk rijden. Dit paard wordt beter verzorgd, onderhouden en onderzocht dan menig mens in hun hele leven. Ik zou me er vooral niet te druk om maken.
En jij hij is wat onrustig, maar dat beestje is 5 vindt alles spannend en verwacht dat hij ook een erg sensibel karakter heeft.
Zijn vader is er nogthans ook niet lang heel mee gebleven, met die teams.
-en nee, ik heb niks tegen topsport an sich, wel tegen de manier waarop deze bedreven wordt in een aantal gevallen-
En dat ze "heus niet stuk gereden worden" is simpelweg niet waar. Er worden er genoeg stuk gereden.
óók op dat niveau. Maar dat wordt dan omschreven als "kon de druk niet aan".
(als FeeY dat niet bedoelde mijn excuses voor de vergissing.) 
In DL hebben ze gewoon nog de laatste beetjes der uit geperst. Maar als jij werkelijk geloofd dat ie in Nederland heel gebleven was ... Nja... Er zijn er hem al genoeg voor gegaan.
simpie94 schreef:Gelukkig dat wij elke dag langs de bakrand staan bij GHPC en daarom tot op de puntjes weten hoe het er aan toe gaat daar
xSlvna schreef:Ik vraag me soms af hoe zo een talentvol paard zou lopen met een ruiter die alles volgens t skala doet en ook netjes? Rustig balans opbouwen met een losse teugel, eerst lang en laag in balans en dan zelf laten oprichten... ?