In- en intriest...arme kinderen, hoe moeten die het verhaal ooit gaan verwerken dat papa eerst mama heeft vermoord en daarna zichzelf? Die man moet wel erg wanhopig zijn geweest.
Sterkte voor alle nabestaanden...
Iloveiswan
Geplaatst: 10-01-16 17:47
Heel veel sterkte voor de nabestaanden en vooral de kinderen. Zelf haar ook gekend van school. Hele lieve vrouw. Sterkte iedereen.
NatasjavE
Geplaatst: 10-01-16 17:48
Sprakeloos.
Wat een gruwelijk drama. Arme kinderen. Arme, arme kinderen....
Echt vreselijk nieuws... Zo'n geliefd persoon bij het kfps en altijd positief in het leven. Zelf ken ik haar en zijn mijn schoonzussen oud collega's van haar.
Onze steun gaat uit naar de nabestaanden en vooral naar de kinderen.
Wat heftig! Wat staan haat en liefde dan dichtbij elkaar... al denk ik meer dat het wanhoop is geweest. 2 prachtige kinderen, prachtige vrouw... heel veel sterkte voor familie, vrienden, kennissen en collegas.
Wat een heftig bericht en wat ontzettend triest dat zulke intelligente mensen geen andere uitweg dan moord en zelfmoord zien, dan ben je heel ver heen. Politie heeft in het verleden summier contact met het gezin gehad dus is er al vaker iets voorgevallen en dan is het des te erger dat je geen uitweg ziet als man en vader, alhoewel vader?? Dit kun je je kinderen niet aandoen vind ik. Nabestaanden en collega's veel sterkte toegewenst.
Vreselijk, had het nieuws wel al gelezen maar geen flauw idee gehad dat zij ook deel uitmaakte van de paardenwereld. Blijft onbegrijpelijk hoe iemand kan bedenken om zijn vrouw en dan zichzelf te vermoorden. Hoe verschrikkelijk het ook is dat hun kinderen nu achter blijven ben ik blij dat hij zijn kinderen niks heeft aangedaan. Ontzettend veel sterkte voor de nabestaanden.
Wat vreselijk veel sterkte voor alle bekenden. Verschrikkelijk ook voor die familie. Voor de kids die ooit moeten horen dat papa mama heeft vermoord. Maar ook voor de familie van haar man, nu dader die vanwege de kids altijd betrokken blijven bij familie van het slachtoffer jemig.
Ik had het wel op het nieuws gezien maar nooit geweten (of gehoopt) dat zij het zou zijn. In ieder geval veel sterkte voor vrienden en nabestaanden. Ik hoop dat de kinderen goed opgevangen worden bij mensen die ze liefhebben en dat ze erover heen komen
joyce B
Geplaatst: 11-01-16 01:56
Jeetje, Had het nieuws wel gelezen, is in de buurt, en vond het echt vreselijk en onbegrijpelijk, ook dat die jonge kinderen zo alleen achtergelaten zijn en hun ouders gevonden moeten hebben en rondliepen om huis. Zo onwezenlijk!
Zag net pas de naam er bij, en toen herinnerde ik me dat ze net vorige maand contact had gezocht voor een artikel dat ze wilde schrijven en daar zouden we nog op terugkomen. Dat kan dus niet eens meer... Dan heb je ineens ook een gezicht bij zo'n bericht en komt he nog dichterbij. Sterkte voor alle nabestaanden en vooral ook de beide kinderen die ineens beide ouders moeten missen.
Het is afschuwelijk.. Ik woon in dezelfde gemeente. Heb er gisteravond wakker van gelegen. Je kunt er gewoon niet bij met je hoofd dat iemand tot zulke daden in staat is Zo'n mooie jonge vrouw en moeder van twee kinderen die zonder ouders moeten opgroeien. Heel veel sterkte voor familie, vrienden en kennissen.
Gisteravond bedacht ik mij ineens dat ik vorig jaar nog les heb gehad van haar, dan moet je daar ineens weer aan denken en krijg je tranen in je ogen. Ze was zo enthousiast, dan moet er zo een einde aan komen.
Vandaag alle assessments verschoven na de middagpauze, om Marja te gedenken.