Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ibbel schreef:Deze regel is nummer 159.5.5. Maw, er zijn minimaal 159 regels met ook nog eens tig subclausules... Wijs mij de sporter aan die al deze regels paraat heeft op het moment dat-ie ook nog bezorgd is over z'n paard.
vur schreef:Je kunt niet altijd alle regels overal controleren. Dat is in het verkeer net zo. Rij je te hard en wordt je niet gepakt, dan heb je geluk. Ik dacht te lezen dat ze niet wisten dat ze niet van het terrein af mochten, nou dan moet je maar moeite doen om de reglementen te lezen. Ga ik ook weer doen na 1,5 jaar van afwezigheid op basiswedstrijden. Mijn ervaring is dat maar heel weinig mensen dat doen en dan is het toch echt hun eigen schuld dat ze het niet wisten.
NatasjavE schreef:Regels zijn regels.
Tis alleen wel super knullig weer he. Waarom bij het hek/poort of wat dan ook een bord met de mededeling:
Deelnemers opgepast deze grens niet passeren regel dit en dat....
NatasjavE schreef:Regels zijn regels.
Tis alleen wel super knullig weer he. Waarom bij het hek/poort of wat dan ook een bord met de mededeling:
Deelnemers opgepast deze grens niet passeren regel dit en dat....
geerke schreef:tja...ik begrijp de regels wel.Er kan altijd iemand achter een boom staan te wachten en even intraveneus een pijnstiller toedienen.Aangezien het paard niet topfit was.
troi schreef:geerke schreef:tja...ik begrijp de regels wel.Er kan altijd iemand achter een boom staan te wachten en even intraveneus een pijnstiller toedienen.Aangezien het paard niet topfit was.
Nou precies! Eerst door de keuring en dan even 'een ommetje maken' voor de finishing touch zeker?? Helemaal terecht lijkt me deze regel.