Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heike schreef:Ja, vind het klonen ook nog iets bizars. Ik weet niet.
Ik weet er in ieder geval te weinig van om een echte gefundeerde mening over te hebben. Maar gevoelsmatig...hmm..
Je krijgt nooit hetzelfde paard terug. Er zijn zoveel omgevingsfactoren die ook een rol spelen.
JoyCiej007 schreef:Oyeru schreef:Wordt dit nog herhaald of is het ergens terug te kijken?
http://www.npo.nl kun je altijd alles wel terug kijken, ook als je het zelf dus niet hebt opgenomen.
xyzutu2 schreef:Poeh, ik had wel veel ervan verwacht omdat ik ook naar de bioscoop had gewild toen hij uitkwam, maar hij is wel traaaaag.![]()
Ik ben bovendien ook vooral geinteresseerd in wat je dan kunt met het (super)paard dat je fokt, maar daar gaat het helemaal niet over. Voor mij dus iets te veel mensen en te weinig paard.
Wel apart dat die voskloon zo matig liep en die gekloonde Lippizaner (gekloond van een paard dat Mark heette) toch wel een erg slechte ruglijn had als je hem in de laatste beelden in de stal zag staan. Had het oorspronkelijke paard dat dan ook of zit daar een kloonachteruitgang? Over dat soort praktische dingen gaat het totaal niet.
, maar vind beelden zoals een paard dat geschoten word niet heel prettig om te zien)Heike schreef:Idd. Jammer dat ze de 'kloon' mevrouw niet vroegen in hoever de kloon nu hetzelfde was als Mark. Lijkt me dat ze niet zoveel overeenkomen..
RedRoses schreef:Ik zag er een 'reclame' over.
Lijkt me interessant, is hij niet heel ingewikkeld? (Omdat het over klonen gaat)
En is het inderdaad ook te kijken voor de zwakke maag? (Ben zeker geen penny, maar vind beelden zoals een paard dat geschoten word niet heel prettig om te zien)
Al met al, is het voor een 14-jarige te volgen? Dan wil ik er morgen wel even tijd voor vrijmaken.
Heike schreef:Ja heerlijk. Dat uitzicht ook.
Trouwens wel respect met zo'n kudde jonge hengsten lopen.
Blijven toch paarden he?
RedRoses schreef:Ik zag er een 'reclame' over.
Lijkt me interessant, is hij niet heel ingewikkeld? (Omdat het over klonen gaat)
En is het inderdaad ook te kijken voor de zwakke maag? (Ben zeker geen penny, maar vind beelden zoals een paard dat geschoten word niet heel prettig om te zien)
Al met al, is het voor een 14-jarige te volgen? Dan wil ik er morgen wel even tijd voor vrijmaken.

Fokken naar het ideaalbeeld is juist zo'n leuke uitdaging. Klonen vind ik helemaal niks toevoegen.
MadelonSunny schreef:Ik vond het wel de moeite waard. Ik ben het absoluut niet eens met hun manier van trainen maar over het fokken vind ik heel interessant. Mij viel ook op dat de vos kloon vreemd liep en de lippizaner kloon verschrikkelijk overbouwd wasFokken naar het ideaalbeeld is juist zo'n leuke uitdaging. Klonen vind ik helemaal niks toevoegen.
Heel mooi om die kudde hengsten samen te zien. En hoe nuchter ze eigenlijk zijn terwijl er toch weinig mee wordt gedaan!
Ik vind het maar niks dat klonen, voegt niks toe zo te zien.