Wat een geluk dat het goed is gegaan. Paarden hadden er zo te zien best lol mee. Stiekem is ook gewoon leuker! Hopelijk zijn ze allemaal weer tot rust gekomen, en hebben ze hun 2de kerstdag kunnen vieren
Als die paarden zo relaxt waren geweest waren ze wel ergens gestopt en met de kop aan de grond gaan staan. Dit rennen kan ik niet echt zien als 'oh wat hebben we het naar onze zin'.
spatter
Geplaatst: 27-12-15 19:37
Als je fanatieke lopers hebt, blijven ze wel gaan hoor! Ik had er eens eentje die wat opgedreven werd door de anderen en zo over het voorhek sprong en verder het erf af , de weg op. Rende een 500 m vrolijk over de weg, ik er achter aan en roepen, hij hoort me, draait om en komt zo in vlotte draf weer terug en draait zo het erf weer op. Lol straalde er vanaf
Dat werd rap het hek verhogen, is gelukkig ook nooit meer gebeurd.
Zo'n geinkeutel kende ik ook! Ik wou een longeer lijn pakken en liet de boxdeur een klein stukje open. Meneer had de deur open, en stond al op het erf voordat ik me kon omdraaien. Start in de lucht een GAAN!! Zo over de polderweg, zo het land op, en zo naar achteren gegallopeerd mijn zijn staart de lucht in. Wat had hij een LOL! Ben er maar rustig achter aan gelopen, waarom zou ik rennen? Toen ik eenmaal in de buurt kwam liep hij naar me toe, druk vertellende dat hij toch wel heel slim was en hoe leuk hij het vond mij zo beet te nemen!
Daarna lekker gewerkt, maar het was me er een! Proffesor Pim noemde we hem.. de nieuwe eigenaar zal de handen er vast wel aan vol hebben