Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AfricanLady schreef:Wel apart dat degene 22 december zich heeft aangemeld en hier pas 2 post heeft geplaatst.
Maar oke sterkte gewenst voelt vast niet lekker botbreuken in je gezicht
Veel beterschap gewenst
Amaris schreef:AfricanLady schreef:Wel apart dat degene 22 december zich heeft aangemeld en hier pas 2 post heeft geplaatst.
Maar oke sterkte gewenst voelt vast niet lekker botbreuken in je gezicht
Veel beterschap gewenst
Natuurlijk is dat niet apart.![]()
Lijkt me juist heel logisch dat je je aanmeld om te reageren over iets dat over jou gaat en wat duidelijk niet klopt.
TS heel veel sterkte, het is nu een paar dagen geleden dus je gezicht zal nu wel op euh... volle kracht zijn denk ik...
Sigrid67 schreef:Ik zal jullie gelijk allemaal even uit de droom helpen. Geloof gewoon niet direct wat media denkt te melden te hebben! Ik ben namelijk het bewuste meisje, 48 jaar overigens. Het enige dat gebeurt is, is dat ik met mijn domme hoofd dacht de paarden wel te kunnen houden, een paar meter (en zeker geen tientallen) mee gerend heb en net iets te laat los liet. Ik ben daarmee voorover gevallen en heel vervelend terecht gekomen. Geen enkele meter meegesleurd! En ja, het is inderdaad niet verstandig om alleen (donker of licht) met twee paarden te gaan lopen, als je weet dat er een pas vijf is en soms, wat logisch is, nog wat puberaal. Harde les voor me!
)
(toegeven, die zijn iets ouder dan 5
) *mental note* gelijk loslaten
Sigrid67 schreef:Ik zal jullie gelijk allemaal even uit de droom helpen. Geloof gewoon niet direct wat media denkt te melden te hebben! Ik ben namelijk het bewuste meisje, 48 jaar overigens. Het enige dat gebeurt is, is dat ik met mijn domme hoofd dacht de paarden wel te kunnen houden, een paar meter (en zeker geen tientallen) mee gerend heb en net iets te laat los liet. Ik ben daarmee voorover gevallen en heel vervelend terecht gekomen. Geen enkele meter meegesleurd! En ja, het is inderdaad niet verstandig om alleen (donker of licht) met twee paarden te gaan lopen, als je weet dat er een pas vijf is en soms, wat logisch is, nog wat puberaal. Harde les voor me!