Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
N0a schreef:Dit is een filmpje van de vorige keer. Ze geeft toch ook aan dat ze dit keer meer met ontspanning gereden heeft.
Ik vind het een prachtig paard. Dat gezeur altijd.
Anoniem schreef:Het heeft toch niets met schoppen te doen.
Ze zit in het filmpje gewoon niet zoals het hoort. Het doet afbreuk aan het geheel.
Anoniem schreef:Hoezo kansloos![]()
Je moet haast wel blind zijn om niet te zien dat marieke gewoon niet goed op het paard zit.
Dat heeft verder niets met de kwaliteit van het paard te maken.
Dorine92 schreef:Anoniem schreef:Hoezo kansloos![]()
Je moet haast wel blind zijn om niet te zien dat marieke gewoon niet goed op het paard zit.
Dat heeft verder niets met de kwaliteit van het paard te maken.
Ik denk dat het wel meevalt anders hadden ze daar wel een andere stalruiter gezocht (en die zijn er genoeg: er zijn er hier op bokt bijvoorbeeld een paar die heel goed weten hoe het wél moet).
Dorine92 schreef:Tjee een aantal hier durven wel zeg... ik durf te wedden die uitspraken over marieke van der putten gewoon een uiting van gebrek aan ervaring is. Dat bepaalde mensen niet snappen dat zo'n toto wel iets hoger opgooit dan hun draver![]()
Als er toch iemand kan zitten..
biscaya schreef:Vala schreef:
Je mag me belachelijk maken hoor, geen probleem!
Ik zie het gewoonweg niet zoals jij het wil zien
Belachelijk maken is niet de bedoeling..Echter staartzwiepen is wel degelijk een teken van verzet..Maar goed toto kan zwiepen wat ie wil daar heeft Gal en consorten geen boodschap aan..Dit paard zal t kosten wat kost moeten gaan doen als opvolger van zn vader..
4 jr en dan zo lopen..
Toto liep nog in de " pampers" toen ze erop zijn gaan zitten..!!
En dit zijn dan de mensen die een voorbeeld functie zouden moeten hebben!
Het verbaast mij steeds minder dat t gemiddelde sportpaard nog net de 8 haalt..
Prachtig paard zeer jammer dat hij niet de tijd krijgt om uit te groeien maar al zo aan t werk moet!
Jord schreef:En Govenor was zeker niet beter, liep constant met zijn mond open en tong eruit, waar dan ook terecht kritiek op werd gegeven.
Jord schreef:Nee dit staart zwiepen is geen verzet anders kan dat paard niet zo door de baan gaan. Maar goed zwart kijkers heb je altijd.