Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:Geen idee of het vreemd is. Mijn oude wedstrijd pony was jarenlang dekhengst geweest. Dasrna gekastreerd en bij mij terecht gekomen. En had nog vollop hengsten en dek gedrag. Maar die wilde echt altijd voorop lopen, duldde gewoon niemand voor zich.
Maar hoe dit heeft kunnen gebeuren, er hebben er een boel zitten slapen zeg.
Maar los daarvan, een heel andere vraag die misschien door deskundigen kan worden beantwoord. Bij mensen zijn mannen eigenlijk altijd sneller en sterker. Is dat bij paarden ook dat er een speciale merrie race is gehouden? Bij springen en endurane en cross loopt alles door elkaar heen namelijk. En heeft het dier dan voordeel gehad van zijn hengst zijn?
karuna schreef:Geen idee of het vreemd is. Mijn oude wedstrijd pony was jarenlang dekhengst geweest. Dasrna gekastreerd en bij mij terecht gekomen. En had nog vollop hengsten en dek gedrag. Maar die wilde echt altijd voorop lopen, duldde gewoon niemand voor zich.
Maar hoe dit heeft kunnen gebeuren, er hebben er een boel zitten slapen zeg.
Maar los daarvan, een heel andere vraag die misschien door deskundigen kan worden beantwoord. Bij mensen zijn mannen eigenlijk altijd sneller en sterker. Is dat bij paarden ook dat er een speciale merrie race is gehouden? Bij springen en endurane en cross loopt alles door elkaar heen namelijk. En heeft het dier dan voordeel gehad van zijn hengst zijn?
vuurneon schreef:Elanor schreef:Verder een topman met dieren overigens.
Nee hoor, dat kan geen topman met dieren zijn: paard is gewoon een ding voor hem![]()
Ik vind het wel grappig dat iemand dat serieus opneemt
maralyn schreef:Als je elk dier gewoon no nonsence behandeld, zul je ook een no nonsence karakter gaan krijgen.
"STILSTAAN IS STILSTAAN" punt uit en klaar. Dus... dekhengst of niet. De renwereld weet wel van opvoeden hoor!!
Niks poessiepoessie aai aai. Je hebt te luisteren en anders een draai om je oren!!
..