Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ldenboer72 schreef:Naar omstandigheden Gaat Het gelukkig Goed. Ik ben gisteren bij haar geweest en Ik zie dat ze enorm staat te knokken en dat hebben we nodig. Ik ga zo weer naar utrecht en zal daarna uitgebreid verslag geven. Bedankt voor jullie aandacht en positieve wensen.
Semmerd schreef:Ik ben 1 van de stal genoten waarbij ze dus de zorg uit handen moest geven.
Ik en haar beste vriendin waren mee op buiten rit. We waren bijna thuis (Stal Infinity Horses) toen het gebeurde.
We hebben haar continu op de hoogte gehouden en ik heb mijn uiterste best gedaan het bloeden te stoppen tot de dierenarts kwam. Wat uren leek te duren en boos was ik dat binnen 2 tellen er potten kijkers stonden van het nieuws. Terwijl de dierenarts er nog niet was geen ambulance en politie. Maar mijn eerste zorg was ergens anders.
We waren echt bang dat ze het niet zou redden. Maar ze is echt heel sterk!
heel veel sterkte en beterschap, hopelijk krabbelt je paard er weer goed bovenop.
Ldenboer72 schreef:Semmerd schreef:Ik ben 1 van de stal genoten waarbij ze dus de zorg uit handen moest geven.
Ik en haar beste vriendin waren mee op buiten rit. We waren bijna thuis (Stal Infinity Horses) toen het gebeurde.
We hebben haar continu op de hoogte gehouden en ik heb mijn uiterste best gedaan het bloeden te stoppen tot de dierenarts kwam. Wat uren leek te duren en boos was ik dat binnen 2 tellen er potten kijkers stonden van het nieuws. Terwijl de dierenarts er nog niet was geen ambulance en politie. Maar mijn eerste zorg was ergens anders.
JIj en tamara en iedereen van Infinity zijn echt geweldig...zonder jou was Tooske er simpelweg niet meer geweest. JIj hebt zo goed gehandeld en haar ader zo goed mogelijk dichtgedrukt...ik ben jou eeuwig dankbaar
Ldenboer72 schreef:Semmerd schreef:Ik ben 1 van de stal genoten waarbij ze dus de zorg uit handen moest geven.
JIj en tamara en iedereen van Infinity zijn echt geweldig...zonder jou was Tooske er simpelweg niet meer geweest. JIj hebt zo goed gehandeld en haar ader zo goed mogelijk dichtgedrukt...ik ben jou eeuwig dankbaar
bigone schreef:Fijn dat het paard zo sterk is, probeer met de artsen te overleggen wanneer er met honingzalf begonnen kan worden. Prikkeldraad geeft de meest verschrikkelijke littekens en honingzalf kan veel ellende voorkomen.