Amazone en paard gewond na valpartij Stroe

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Timmie06

Re: Amazone en paard gewond na valpartij Stroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 07:43

Naar omstandigheden Gaat Het gelukkig Goed. Ik ben gisteren bij haar geweest en Ik zie dat ze enorm staat te knokken en dat hebben we nodig. Ik ga zo weer naar utrecht en zal daarna uitgebreid verslag geven. Bedankt voor jullie aandacht en positieve wensen.

ariatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 07:50

Heel veel sterkte! We leven met je mee!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 07:51

Ldenboer72 schreef:
Naar omstandigheden Gaat Het gelukkig Goed. Ik ben gisteren bij haar geweest en Ik zie dat ze enorm staat te knokken en dat hebben we nodig. Ik ga zo weer naar utrecht en zal daarna uitgebreid verslag geven. Bedankt voor jullie aandacht en positieve wensen.

Wat een nare horrordag, één die hopelijk snel wordt vergeten na een goede uitkomst!
Heel veel sterkte met je paard en ik hoop dat ze de vechtlust blijft behouden!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 07:56

Wat een naar ongeluk :(:) heel veel sterkte de komende periode voor jou en je paard. Lijkt me zo moeilijk om dan zelf mee te moeten met de ambu terwijl je ook bij je paard wil zijn.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 07:58

Sterkte en Beterschap voor beide.
Wat een nachtmerrie.

joey2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 08:01

Veel beterschap voor beide.
Wat verschrikkelijk om mee te maken.

Semmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 21:01

Ik ben 1 van de stal genoten waarbij ze dus de zorg uit handen moest geven.

Ik en haar beste vriendin waren mee op buiten rit. We waren bijna thuis (Stal Infinity Horses) toen het gebeurde.
We hebben haar continu op de hoogte gehouden en ik heb mijn uiterste best gedaan het bloeden te stoppen tot de dierenarts kwam. Wat uren leek te duren en boos was ik dat binnen 2 tellen er potten kijkers stonden van het nieuws. Terwijl de dierenarts er nog niet was geen ambulance en politie. Maar mijn eerste zorg was ergens anders.
We waren echt bang dat ze het niet zou redden. Maar ze is echt heel sterk!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 22:06

Goed gehandeld en dat moet voor jullie ook flink schrikken zijn geweest.
En op dat moment zit je inderdaad niet op toeschouwers te wachten, maar zo werkt dat nu eenmaal. Ze zullen toevallig dichtbij zijn geweest.

Timmie06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 06:34

Gisteravond bij haar geweest. Nou ze laat iedereen versteld staan. Artsen en co assistenten kwamen omste beurt even langs om te zeggen wat een wonder het is dat ze nog leeft. Dus ik ben heel hoopvol. Ze staat natuurlijk vol op de morfine dus dat helpt haar natuurlijk maar ze begint al wat te schuivelen door de box en ze is er gister ook uitgehaald om even een klein stukje te lopen. Echt zo ontzettend stoer paard.
De wond is natuurlijk afgrijselijk...ziet er niet uit en is enorm. Was nu ook een stukje open gegaan zoals de arsten ook hadden verwacht maar hoe meer er dicht blijft zitten hoe beter. Straks weer naar mijn meisje toe.
Omdat ze dus een uniek en speciaal geval is komen er steeds studentes langs met een worteltje oid dus ze krijgt gelukkig best veel aandacht...en dat heeft ze ook echt nodig.

Timmie06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 06:36

Semmerd schreef:

Ik en haar beste vriendin waren mee op buiten rit. We waren bijna thuis (Stal Infinity Horses) toen het gebeurde.
We hebben haar continu op de hoogte gehouden en ik heb mijn uiterste best gedaan het bloeden te stoppen tot de dierenarts kwam. Wat uren leek te duren en boos was ik dat binnen 2 tellen er potten kijkers stonden van het nieuws. Terwijl de dierenarts er nog niet was geen ambulance en politie. Maar mijn eerste zorg was ergens anders.

JIj en tamara en iedereen van Infinity zijn echt geweldig...zonder jou was Tooske er simpelweg niet meer geweest. JIj hebt zo goed gehandeld en haar ader zo goed mogelijk dichtgedrukt...ik ben jou eeuwig dankbaar <3

Mopjemop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 06:41

Wat een heftig verhaal |(

Sterkte voor je paard de komende tijd!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 06:51

:(:) Heel veel beterschap voor jou en jouw paard. :(:)

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 06:54

Wat een nachtmerrie zeg :( heel veel sterkte en beterschap, hopelijk krabbelt je paard er weer goed bovenop.

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 07:17

Wat een naar ongeluk, vreselijk! TS heel veel sterkte en dat je paard maar goed door de revalidatie heen mag komen. Dikke knuffel voor jullie :(:)

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 07:26

wow wat een nachtmerrie zeg. Ontzettend veel sterkte en hoop dat je beestje weer helemaal op knapt.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 07:30

Wat een naar ongeluk! Was je paard wel vaker bang voor autos's of kwam het ook nog helemaal uit het niets ? Heel veel beterschap en sterkte nog met Tooske!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 08:49

Wat een nachtmerrie zeg!
Heel veel sterkte en beterschap voor jou en je paard!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 08:55

Ik hoorde t al via via en toen las ik op Facebook van Tamara dat t om jullie ging. Zo erg, ik duim heel hard voor Tooske

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 09:05

Wat een nachtmerrie,gelukkig doet het paard haar best.Wel fijn dat je zoveel hulp hebt gekregen toen je het nodig had.Sterkte nog voor de komende tijd.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 10:05

Fijn dat het paard zo sterk is, probeer met de artsen te overleggen wanneer er met honingzalf begonnen kan worden. Prikkeldraad geeft de meest verschrikkelijke littekens en honingzalf kan veel ellende voorkomen.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 10:08

Ldenboer72 schreef:
Semmerd schreef:

JIj en tamara en iedereen van Infinity zijn echt geweldig...zonder jou was Tooske er simpelweg niet meer geweest. JIj hebt zo goed gehandeld en haar ader zo goed mogelijk dichtgedrukt...ik ben jou eeuwig dankbaar <3

Dik compliment voor Semmerd, goed gedaan! +:)+

Hoop echt dat Tooske er bovenop komt, maar zo te horen is het een stoere tante! Beterschap :*

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 13:03

Wat goed dat jullie zo hebben kunnen helpen Semmerd. Ik ga duimen voor een goede afloop.

Estherr__1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 13:13

Ldenboer72 schreef:
Semmerd schreef:

Jeetje wat heftig! Heel veel sterkte toegewenst!!
En Semmerd, top gehandeld!! +:)+ +:)+

horselover22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 13:23

beterschap voor jou en je je paardje hoop dat ze weer helemaal hersteld

Timmie06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 13:42

bigone schreef:
Fijn dat het paard zo sterk is, probeer met de artsen te overleggen wanneer er met honingzalf begonnen kan worden. Prikkeldraad geeft de meest verschrikkelijke littekens en honingzalf kan veel ellende voorkomen.

Ben me idd al aan het verdiepen in honingzalf, heb jij nog een tip welke ik hiervoor kan gebruiken straks?