dresjoepie schreef:Hihi die man is bang geweest zit je daar op zo een fietsje wordt je achtervolgd door een groot paard
ik zie het al voor me

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree schreef:Als het nou geen mountainbiker was geweest had ik ook iets gehad van `oei`. Maar ik ken mountainbikers... die vragen er af en toe om. ze moesten zich gewoon beter gedragen. Het zijn heel vaak aso´s.
Argai schreef:Desiree schreef:Als het nou geen mountainbiker was geweest had ik ook iets gehad van `oei`. Maar ik ken mountainbikers... die vragen er af en toe om. ze moesten zich gewoon beter gedragen. Het zijn heel vaak aso´s.
Dus dan moet jij je niveau maar gaan verlagen en gaan slaan?
Geweld is niet de oplossing
Desiree schreef:Als het nou geen mountainbiker was geweest had ik ook iets gehad van `oei`. Maar ik ken mountainbikers... die vragen er af en toe om. ze moesten zich gewoon beter gedragen. Het zijn heel vaak aso´s.
Brainless schreef:Desiree schreef:Als het nou geen mountainbiker was geweest had ik ook iets gehad van `oei`. Maar ik ken mountainbikers... die vragen er af en toe om. ze moesten zich gewoon beter gedragen. Het zijn heel vaak aso´s.
Ik ken ook mountainbikers... en de meeste zijn gewoon leuke mensen.
Ondanks dat het in jouw ogen "vaak" aso's zijn, wil niet zeggen dat deze dat ook is.
Desiree schreef:Wél als je wilt dat ze in het vervolg afstand houden. Ik heb wel eens verhalen van ruiter gehoord die de kans niet kregen om uit de weg te gaan en midden in zo´n groep belandden en de paarden van schrik er van door gingen, of op hun achterste benen gingen staan. Het is nog gevaarlijk ook, óók voor de mountainbikers zelf. Ik ken trouwens niet alleen van ruiters dergelijke verhalen. Mountainbikers en wielrenners staan er om bekend dat ze zich gedragen alsof de weg alleen hén toe behoort en als je niet aan de kant gaat kun je een grote muil krijgen. Ik heb het ook wel eens meegemaakt hoor. Maar ik voel me op het paard machtig en ga zomaar niet voor ze aan de kant. Ik hou me gewoon aan de regels en zij moeten dat ook doen.
Brainless schreef:Desiree schreef:Wél als je wilt dat ze in het vervolg afstand houden. Ik heb wel eens verhalen van ruiter gehoord die de kans niet kregen om uit de weg te gaan en midden in zo´n groep belandden en de paarden van schrik er van door gingen, of op hun achterste benen gingen staan. Het is nog gevaarlijk ook, óók voor de mountainbikers zelf. Ik ken trouwens niet alleen van ruiters dergelijke verhalen. Mountainbikers en wielrenners staan er om bekend dat ze zich gedragen alsof de weg alleen hén toe behoort en als je niet aan de kant gaat kun je een grote muil krijgen. Ik heb het ook wel eens meegemaakt hoor. Maar ik voel me op het paard machtig en ga zomaar niet voor ze aan de kant. Ik hou me gewoon aan de regels en zij moeten dat ook doen.
Ik ken ook ruiters die ontzettende aso's zijn en die midden op de weg gaan rijden om zo afremmen af te dwingen en pas aan de kant gaan als de betreffende auto de snelheid heeft wat hun oké vinden.
Moet ik die dan ook maar ze met de auto aan de kant drukken?
Danique_G schreef:En idd ruiters die breed blijven rijden zie ik maar al te vaak en dan moet ik me ook inhouden.
Karl66 schreef:De reacties zeggen eigenlijk al genoeg. Andere weggebruikers doen het altijd fout en als een ruiter de fout in gaat, dan moet het dus wel de schuld van de andere weggebruikers zijn.
En deze reacties laten precies zien wat het probleem heeft, de gemiddelde ruiter heeft echt nul zelfreflectie, heeft daardoor niet door dat ze vaak zelf het probleem zijn en snappen daardoor dus ook niet dat ze zelf gewoon een verschrikkelijk slechte naam hebben bij andere weggebruikers. Het resultaat is dat er echt een moment komt dat ruiters niet meer op de openbare weg toegelaten worden en dan zal de gemiddelde ruiter nog steeds niet zien dat de schuld eigenlijk bij zichzelf ligt.
Argai schreef:Dat sommige dit goed vinden![]()
Slaan doe je (in dit geval) niet. Zo simpel is dat.