Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoolgangster schreef:Woogy schreef:'ik wilde er omheen, maar blizzard ging rechtdoor'...sorry hoor maar dat geloof ik niet. Dier ligt plat op het rooster en is pas door de laatste spijlen gegaan.
Ik ken te veel mensen die er gewoon overheen rijden met hun paard
Wat je zegt is mogelijk, maar wat mij opviel in dit geval was de optoming: paard had een bitloos hoofdstel, vermoedelijk gekruist onder de kaak door...
Het paard liep rechtdoor terwijl de amazone het paard de andere kant op wilde sturen.
Er zijn wel meer paarden die dwars door een bitloos hoofdstel heenlopen.
farahdiba46 schreef:Ik geloof het ook niet zo....denk dat bij het zoveelste rooster er gedacht is pfffff, ik g niet weeeeer afstappen. Paard ligt keurig in het midden, alsof er zo op af is gereden. Ook frapant is dat het allereerste is wat er uit haar mond komt direct over het zogenaamd willen nemen van het hekje gaat. Sorry, ik geloof het gewoon echt niet.
Celiien schreef:Tja, de plek en houding waar/ paard ligt spreekt wat mij betreft haar verhaal tegen. Waarom ben ik dan gelijk "lekker bezig"? Ik heb gewoon mijn twijfels over het gebeurde en die heb ik hier neer gezet, that's all.Jullie zijn lekker bezig zeg. Wie zegt dat het het eerste is wat uit haar mond kwam? Lekker speculeren
. De journalist noemde hem in de telegraaf een hengst, zolang ze het geslacht nog niet goed hebben denk ik niet dat je de rest van de uitleg erg serieus kan nemen.Hippe_Hannes schreef:Tjee.... ik had niet verwacht dat zoiets nog 'redelijk' goed af kon lopen. Het is één van de redenen dat ik niet met mijn jongste paard naar het bos durf, we moeten dan ook langs een veerooster. Wel een mooi ruim hek ernaast, maar dat moet wél eerst open. En aangezien mijn jongste nog wel eens een eigen plan wil bedenken.... vind ik het doodeng....
Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die zo stom zijn dat ze over een veerooster lopen. Wildrooster misschien wel, daar zijn de mazen veel smaller. En bitloos? Ik ken genoeg paarden die met bit minder goed te sturen zijn dan zonder. Dus daar zou ik de schuld ook niet bij leggen.