Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
quintusgl schreef:Max. een week zou ik voor deze situatie geen ramp vinden.Ik schrik ervan hoeveel reacties het hier "niet zo erg vinden". Als je die beelden ziet dan staan ze idd op een klein stukje, tot halverwege de benen in de blubber. Ookal is het een noodoplossing, enkele dagen er staan is teveel. En nu het moet is er ineens wel land??
KoudbloedKim schreef:quintusgl schreef:Max. een week zou ik voor deze situatie geen ramp vinden.Ik schrik ervan hoeveel reacties het hier "niet zo erg vinden". Als je die beelden ziet dan staan ze idd op een klein stukje, tot halverwege de benen in de blubber. Ookal is het een noodoplossing, enkele dagen er staan is teveel. En nu het moet is er ineens wel land??
De eigenaresse lijkt me sowieso wel iemand die aan het welzijn van haar paarden denkt, anders hadden ze niet allemaal een deken op.
Ideaal is het niet, maar als noodoplossing wel te overbruggen.
AaronYve schreef:ze stonden er al een week, in die tussentijd zal de eigenaresse wel bezig zijn geweest met eea regelen zeker?Ze had binnen een uur wel een geschikte locatie, waarom dan niet gelijk daarheen?
Is maar 1 kant van het verhaal bekend maar vraag me dit wel af.