Buurtbewoners Voorburg schakelen dierenpolitie in

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dyanne_z

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 18:02

Ik vond de omheining erg gevaarlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 18:30

quintusgl schreef:
Ik schrik ervan hoeveel reacties het hier "niet zo erg vinden". Als je die beelden ziet dan staan ze idd op een klein stukje, tot halverwege de benen in de blubber. Ookal is het een noodoplossing, enkele dagen er staan is teveel. En nu het moet is er ineens wel land??
Max. een week zou ik voor deze situatie geen ramp vinden.
De eigenaresse lijkt me sowieso wel iemand die aan het welzijn van haar paarden denkt, anders hadden ze niet allemaal een deken op.
Ideaal is het niet, maar als noodoplossing wel te overbruggen.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 10:00

KoudbloedKim schreef:
quintusgl schreef:
Ik schrik ervan hoeveel reacties het hier "niet zo erg vinden". Als je die beelden ziet dan staan ze idd op een klein stukje, tot halverwege de benen in de blubber. Ookal is het een noodoplossing, enkele dagen er staan is teveel. En nu het moet is er ineens wel land??
Max. een week zou ik voor deze situatie geen ramp vinden.
De eigenaresse lijkt me sowieso wel iemand die aan het welzijn van haar paarden denkt, anders hadden ze niet allemaal een deken op.
Ideaal is het niet, maar als noodoplossing wel te overbruggen.

Ik heb mensen gezien die een deken oplegde niet omdat ze zo goed voor hun paard zorgden maar dan kon je niet zien hoe mager ze waren. Deken op zegt mij niks.
Ze had binnen een uur wel een geschikte locatie, waarom dan niet gelijk daarheen?
Is maar 1 kant van het verhaal bekend maar vraag me dit wel af.

Anoniem

Re: Buurtbewoners Voorburg schakelen dierenpolitie in

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 10:33

Tja, misschien dat ik er anders tegenaan kijk omdat die van ons er nagenoeg net zo bij staan.
Ze kunnen in een gigantische inloopstal staan en ze staan niet met hun pootjes in de modder, maar op dit moment staan er 3 verzopen katjes met hun kont in de regen.
En 2 ervan hebben nog niet eens een deken om ook.

Als je niet om je paarden geeft, ga je niet provisorisch een afdak proberen te maken.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 23:18

AaronYve schreef:
Ze had binnen een uur wel een geschikte locatie, waarom dan niet gelijk daarheen?
Is maar 1 kant van het verhaal bekend maar vraag me dit wel af.
ze stonden er al een week, in die tussentijd zal de eigenaresse wel bezig zijn geweest met eea regelen zeker?
Paarden hadden afdak en hooibak etc dus ze zijn niet helemaal zomaar achtergelaten. Het verdient geen schoonheidsprijs maar we weten de achtergrond niet dus het is allemaal speculeren.