Gouden Boktveulens 2015 bekend!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 09:54

Iedereen van harte gefeliciteerd! Mooi om te zien hoe Bokt één kan zijn en het gunnen om deze prachtige veulens die er niet meer zijn nog één keer te laten schitteren. :j

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 09:56

gefeliciteerd!!! knappe veulens

prugelpiet

Re: Gouden Boktveulens 2015 bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 10:01

Gefeliciteerd!

Scooby007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 10:11

Gefeliciteerd iedereen met de gouden, zilveren en bronze bokt veulens! Allemaal dik verdiend! Toch wel leuk om dan te zien dat ook mijn Macho genoeg stemmen heeft gekregen voor een 7e plaats bij de hengstjes.

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 10:24

alle gouden, zilveren en bronzen boktveulens gefeliciteerd *\o/*

ben best blij met de 14 stemmen die mijn kleine manneke Breeze heeft gekregen( bedankt stemmers) :D

en tja, ik vind het zelf ook een beetje raar dat de winnaars meestal de overleden veulentjes zijn, ik stem zelf juist op het mooiste/leukste/grappigste of schattigste veulen, maar goed, dat moet iedereen op zijn eigen manier zien natuurlijk, het is idd vreselijk dat die veulens het niet hebben gered en hoop dat zelf ook nooit mee te maken

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 10:32

Gefeliciteerd! voor de winnaars van de bokt veulenverkiezing!

Gewoon nog een mooie 6de plaats voor onze prachtige k'alice! Bedankt bokkers die voor ons hebben gestemd! Super tof!!

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 10:36

Tara_13 schreef:
Jeeeee, wat is dit mooi!
De enige prijs die hij nog kon halen.
Bedankt voor iedereen die op Kas heeft gestemd *\o/*

Hij was t waart, gefeliciteerd!! :(:)

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 10:47

Iedereen gefeliciteerd met de verdiende plaatsen!

En uiteraard iedereen die op mijn Kriebeltje heeft gestemd: dankjewel!! Bronzen hengstveulen had ik nooit verwacht. Dankjulliewel!

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 10:49

Supermooie uitslag, helemaal terecht :)

Gefeliciteerd winnaars!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 10:51

jolandje schreef:
alle gouden, zilveren en bronzen boktveulens gefeliciteerd *\o/*

ben best blij met de 14 stemmen die mijn kleine manneke Breeze heeft gekregen( bedankt stemmers) :D

en tja, ik vind het zelf ook een beetje raar dat de winnaars meestal de overleden veulentjes zijn, ik stem zelf juist op het mooiste/leukste/grappigste of schattigste veulen, maar goed, dat moet iedereen op zijn eigen manier zien natuurlijk, het is idd vreselijk dat die veulens het niet hebben gered en hoop dat zelf ook nooit mee te maken

Dat idee krijg ik ook een beetje. Dacht dat de verkiezing draaide om het mooiste en leukste veulen en het valt me op dat de 'zielige' verhalen altijd winnen omdat het zielig is en niet perse om het leukste veulen.

Begrijp me niet verkeerd, mooi gebaar voor deze veulens en echt verschrikkelijk voor het verlies. Ik zeg alleen mijn mening en mijn idee als ik aan deze verkiezing denk. En uiteraard is iedereen vrij om te stemmen op wie ze willen en wie in hun ogen de leukste is.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 10:53

Ik snap wel wat jullie bedoelen.... maar het is wel een beetje wreed om te zeggen.

Ik heb ook op Kasanova gestemd, omdat het mij echt had geraakt.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 11:00

Het gaat toch om het boktveulen. Niet om het levende bokt veulen.
Gefeliciteerd Tara

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 11:01

Gefeliciteerd!

Tja een veulenverkiezing is net als 'wie heeft de mooiste baby?' (Ik dus :D )
Ze zijn niet met elkaar te vergelijken en ze zijn allemaal mooi, lief en leuk. En om 1 mooier of leuker te vinden is eigenlijk maar raar toch?

Ik heb op t veulen van Suelza gestemd omdat het natuurlijk een heel lief en leuk veulen was, maar ook omdat het hele verhaal met de moeder van het veulentje al zo veel heeft gedaan en is bijgebleven. Ik denk dat dit veulen ook als ze nog had geleefd zeker had gewonnen!
Kortom gaat om de fans en niet het zielige verhaal...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 11:03

Sicayes schreef:
NathalietjeB schreef:
van harte maar niet banketstaaf ofzo maar kan er volgend jaar anders eens gekeken worden, naar aparte stemmen qua overleden veulens en veulens die gewoon nog leven

heb nu eerder t idee gehad met stemmen van wie heeft er het zieligste verhaal, qua een veulen die t niet gehaald heeft en dat lijkt mij niet de bedoeling van het stemmen toch? :x

Wow meen je dit?
.

Ja dit meen ik en dat is niet dat ik t niet afschuwelijk vind voor de eigenaren dat hun veulens er niet meer zijn..

Maar ik vind dat een verkiezing moet gaan om veulens die nog leven, die je aanspreken zonder dat er heel verhaal aan vast zit die je over paar jaar terug ziet en denkt ja wauw dat is echt uit gegroeid tot gouden bokt paard.

en desnoods maken ze volgend jaar een aparte rubriek aan voor overleden veulentjes, als mensen zo graag ook hun stem willen uitbrengen vanwege het volgen van een topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 11:13

Iedereen gefeliciteerd!

Maar myrthe een btje extra gefeliciteerd van mij!
Kriebel het bronzen bokt hengst veulen! Toppie! +:)+

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 11:15

Nou, ik denk dat Fortuna sowieso wel gouden merrieveulen geweest was. Hoe Suelza kon vertellen, haar hele verhaal met Una, prachtig gewoon. Afschuwelijk dat er dan zoiets moet gebeuren, maar Fortuna was van in het begin al heel populair.
Kasanova's Dream vind ik ook gewoon een heel knap veulen, dus die mag daar zeker staan.

Je weet ook niet of de Bokkers stemmen voor het veulen omwille van het verhaal of omdat ze het een knap veulen vinden.
Het gaat om populariteit, maak je veel topics, heb je een knap veulen, dan zal je een grote kans maken om te winnen. Maak je weinig topics, dan is die kans al veel kleiner.
En zoiets ga je niet kunnen vermijden. Overigens is het de voorbije jaren niet (of weinig) voorgekomen dat er overleden veulens goud, zilver of brons hebben.

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 11:19

Ergens snap ik wel wat jullie bedoelen maar zoals andere bokkers ook al zeggen, ik denk dat Fortuna ook gewonnen had als ze nog geleefd had. Ik had in ieder geval nog steeds op haar gestemd

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 11:20

Gefeliciteerd iedereen!

Ik heb het in het begin goed gevolgd, later niet meer, daarom ook erg verbaasd dat een andere hengst gouden boktveulen werd! Leuk dat daar echt een strijd was!!!

Afgelopen jaren was het toch al vrij duidelijk wie de titels ging pakken nu bij de hengsten toch minder!! :))

Wel ERG jammer dat er weer gezeurd wordt waarom de overleden veulens zo hoog moeten staan, COME ON!!! Het is een wedstrijd waar je stemt op een veulen waar je je het meest mee verbonden voelt!! En als dat toevallig een verhaal met een overleden veulen is, SO BE IT!

Ga lekker ergens anders zitten janken!

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 11:22

Gefeliciteerd iedereen met jullie prachtige veulens! *\o/*

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 11:24

Idd. Moeten we nou echt gaan verantwoorden waarom we op een boktveulen hebben gestemd? Zou het bijna gaan denken. Iedereen stemt op het veulen naar keuze en of het veulentje nou nog leeft of niet is een keus voor degene waar op gestemd is

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 11:31

Winaars gefeliciteerd :D

Het was een spannende race Tara :D Maar ik ben erg blij dat Gonna Be Famous het zo goed heeft gedaan. Iedereen die gestemd heeft onwijs bedankt! <3

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 11:42

Namens Sansa enorm bedankt voor alle stemmen! Wat gaaf dat zoveel van jullie haar toch gekozen hebben!
Voor mij blijft ze sowieso het gouden veulen met haar gouden kleurtje <3

En gefeliciteerd aan de rest.

NRJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 11:58

Alle winnaars van harte gefeliciteerd!!! *\o/*
En iedereen die op Nayeli gestemd heeft, bedankt :)

AstridJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 12:03

Gefeliciteerd iedereen!

Wat leuk en wat ben ik trots dat Jaycee zilver heeft! Dat ze geen goud zou winnen werd al heel snel duidelijk door de grote hoeveelheid stemmen voor Fortuna. :o Maar ben heel erg blij met zilver! *\o/*

Alle stemmers bedankt! +:)+ Ook namens Jaycee :D

Afbeelding

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 12:09

Allereerst gefeliciteerd aan de winnaars van het gouden, zilveren en bronzen veulen van 2015. Stuk voor stuk prachtveulens en terechte winnaars.

Daarnaast wil ik iedereen bedanken die op mijn meisje Veronia heeft gestemd. We zijn zeer content met onze 13de plek en haar gouden kleur houdt ze sowieso wel ;)

Veronia en Wainonia zeggen dank jullie wel!
Afbeelding