xMercury schreef:Je kunt er ook omheen rijden
Kleine moeite om het aan de kant te schuiven.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarliesV schreef:xMercury schreef:Je kunt er ook omheen rijden
Ruiter kan ook gewoon zich houden aan de verkeersregels en niet op het fietspad rijden![]()
Ruiter kan ook zorgen dat de mest iig de berm in wordt geschoven![]()
In de herfst vallen blaadjes van de bomen, op de berg mest. Die zie je in het donker niet![]()
(xMercury, niet persoonlijk bedoeld hoor!)
Sababber schreef:Typisch weer wat hier gebeurd.. Ik schaam me echt dat ik een ruiter ben. Op het fietspad ben je te gast, niemand doet moeilijk over een paard op het fietspad. Maar heb toch het fatsoen om je als gast te gedragen en je zooi op te ruimen. Heb je een lastig paard die nog niet zo verkeersmak is? Ja dat kan, rij dan even op de terugweg langs en schop het dan de berm in.
En shit happens? Ik zie hier de humor niet van in.. Arme man.
Als het dan toch gebeurt, dan probeer ik het wel op te ruimen.
We ruimen wanneer wij door het dorp rijden dan ook op, of we hangen er een poepzak aan. Wel zo fijn omdat we daar oefenen met onze mencursus. Willen de mensen daar natuurlijk niet tot last zijn. petraaken schreef:Wie zegt er dat die ruiter naderhand niet is langsgeweest om het op te ruimen? Mensen roepen tegenwoordig wel erg snel. Niet ieder paard is geschikt om zomaar even af te stappen.
petraaken schreef:Wie zegt er dat die ruiter naderhand niet is langsgeweest om het op te ruimen? Mensen roepen tegenwoordig wel erg snel. Niet ieder paard is geschikt om zomaar even af te stappen.

Zoe_97 schreef:dat zie je toch liggen?... binnenkort: "ruiters verplicht met mestvork op buitenrit"
Just_Sannee schreef:petraaken schreef:Wie zegt er dat die ruiter naderhand niet is langsgeweest om het op te ruimen? Mensen roepen tegenwoordig wel erg snel. Niet ieder paard is geschikt om zomaar even af te stappen.
Dit dus...
Mijn paard is erg braaf als ik afstap, maar ik kom er niet zomaar ook weer op, kwestie van groot paard
Dus mocht mn paard op de weg gaan mesten, dan ga ik naderhand, zonder paard nog even langs om het op te ruimen.

xMercury schreef:Je kunt er ook omheen rijden
Just_Sannee schreef:petraaken schreef:Wie zegt er dat die ruiter naderhand niet is langsgeweest om het op te ruimen? Mensen roepen tegenwoordig wel erg snel. Niet ieder paard is geschikt om zomaar even af te stappen.
Dit dus...
Mijn paard is erg braaf als ik afstap, maar ik kom er niet zomaar ook weer op, kwestie van groot paard
Dus mocht mn paard op de weg gaan mesten, dan ga ik naderhand, zonder paard nog even langs om het op te ruimen.
dravergekkie schreef:In het geval als hierboven , snap ik ook nooit zo goed waarom men het paard niet even stil zet.
Dan ligt het in ieder geval op 1 hoop en niet compleet verspreid.

Sababber schreef:Typisch weer wat hier gebeurd.. Ik schaam me echt dat ik een ruiter ben. Op het fietspad ben je te gast, niemand doet moeilijk over een paard op het fietspad. Maar heb toch het fatsoen om je als gast te gedragen en je zooi op te ruimen. Heb je een lastig paard die nog niet zo verkeersmak is? Ja dat kan, rij dan even op de terugweg langs en schop het dan de berm in.
En oliebol happens? Ik zie hier de humor niet van in.. Arme man.