is niet mijn schuld dat jullie je vergissen. 
Ik houd haar toch niet tegen? Ik vind enkel dat het bedelen is. Niet meer of minder.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
is niet mijn schuld dat jullie je vergissen. 
als iemand haar wil sponseren prima maar openbaar vragen om sponsors vind ik bedelen. Of dat nu Rixt, Edward gal of jan van op de hoek is maakt me geen jota uit.Ayasha schreef:Wat hebben glock en HP er mee te maken?als iemand haar wil sponseren prima maar openbaar vragen om sponsors vind ik bedelen. Of dat nu Rixt, Edward gal of jan van op de hoek is maakt me geen jota uit.
Ik kan haar sowieso niet helpen zelfs al zou ik willen dus maakt toch niks uit wat ik er van vind dan.

Ayasha schreef:Ik gun het haar ook, dat kan prima naast vinden dat dit bedelen is. Ik word er niet beter of slechter van als ze eentje krijgt dus zou niet weren waarom ik het haar niet zou gunnen.
Shadow0 schreef:Ayasha schreef:Ik gun het haar ook, dat kan prima naast vinden dat dit bedelen is. Ik word er niet beter of slechter van als ze eentje krijgt dus zou niet weren waarom ik het haar niet zou gunnen.
Waarom kies je er dan voor om toch iets onaardigs te zeggen? Dat is geen 'gunnen'. En daarmee doe je wel iets waar anderen wel wat slechter van worden - het is namelijk echt geen neutrale opmerking. Het topic wordt er net een beetje minder leuk door. Maar waarom? Wat win jij ermee?
Persoonlijk zou ik het in elk geval veel leuker vinden om te lezen dat ze via Bokt inderdaad een geweldig paard vindt en dat we bij de Spelen mogen genieten van haar prestaties
wil je moraalridderen, doe het dan ook goed en spreek iedereen aan. Ik was het slechts eens met iemand in dit topic en heb daar mee blijkbaar per ongeluk op de grote rode knop gedrukt waar vermoedelijk in haast onleesbare letters 'do not push this button' bij stond. Kan gebeuren.tita schreef:Ik "ken" rixt paar x gesproken bij ons op stal en zeker niet verwend en hart op juiste plaats.
Maar wat ik dan niet snap is, waarom wordt ze niet geholpen door Coby of haar eigen instructrice.
Is er nou niemand die zijn paard een jaar kan uitlenen op "top" niveau.
Die mensen kennen ontzettend veel mensen en paarden....waarom via deze weg
Ayasha schreef:Waarschijnlijk om dezelfde reden dat jij een reactie geeft waar het topic niet slechter maar ook niet beter van wordt
Ik post hier welbewust omdat ik iets wil bereiken, namelijk dat topics een betere kans krijgen om leuk te blijven. Het is een bewuste keuze, waarbij dit zeker niet de ideale oplossing is, maar waarover ik wel na heb gedacht. Ik heb er een heel duidelijk doel mee.
Doe je dat niet beter via PB?
Cayenne schreef:Sannnn schreef:De hele topsport hangt om het 'bedelen' zoals het hier genoemd word... Geen enkele ruiter heeft zelf het geld om het te kunnen financieren en heeft anderen nodig.
Behalve Anky, die Bonfire en Salinero zelf in eigendom had/heeft en ooit zelfs een blanco cheque heeft geweigerd

piezze schreef:Ach Rixt, mocht je meelezen in dit topic, ik denk dat veel Bokkertjes ergens hartstikke jaloers zijn, want hoeveel mensen zouden niet alles over hebben om naar de OS te kunnen. Hoop dat je snel een geschikt reservepaard vindt, ik heb alleen een pony in de aanbieding maar denk niet dat je daar iets aan zal hebben.
Ayasha schreef:Cayenne schreef:Behalve Anky, die Bonfire en Salinero zelf in eigendom had/heeft en ooit zelfs een blanco cheque heeft geweigerd
Ik durfde het al niet meer te posten maar zo iets herinnerde ik me idd ook.
Parzival is nu toch ook geheel van Adelinde meen ik?
Neem het maar met een korreltje zout.
Ben niet zo snel bang.
tita schreef:Ik "ken" rixt paar x gesproken bij ons op stal en zeker niet verwend en hart op juiste plaats.
Maar wat ik dan niet snap is, waarom wordt ze niet geholpen door Coby of haar eigen instructrice.
Is er nou niemand die zijn paard een jaar kan uitlenen op "top" niveau.
Die mensen kennen ontzettend veel mensen en paarden....waarom via deze weg