Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gohya schreef:Een circus? nee geloof ik echt niet.Waarom zouden die dat doen? de dader is een persoon met een trauma.Uit wraak doet hij dit met de merrie's.Er moet dus een link zijn met merrie's en iets waardoor hij een trauma heeft opgelopen via een paard [merrie].Miss. wilde hij ooit seks met een merrie en is hij finaal in elkaar getrapt door die merrie? Dan kan je Ego een flinke knauw oplopen en kan je hierdoor wraak gaan nemen op alle merrie's.Het kan natuurlijk ook een hoefsmid of paardentandarts zijn waar iets mee gebeurt is.Die weten heel goed hoe je met een paard moet omgaan als ze pijn gaat krijgen.
Het kan zeker wel om 1 persoon gaan,er is nooit op dezelfde tijd een merrie mishandeld.Als het op dezelfde dag was,liggen er een aantal uren tussen. In 3 uur tijd ben je van Maastricht in Groningen met de auto of trein.
NathalietjeB schreef:gohya schreef:Een circus? nee geloof ik echt niet.Waarom zouden die dat doen? de dader is een persoon met een trauma.Uit wraak doet hij dit met de merrie's.Er moet dus een link zijn met merrie's en iets waardoor hij een trauma heeft opgelopen via een paard [merrie].Miss. wilde hij ooit seks met een merrie en is hij finaal in elkaar getrapt door die merrie? Dan kan je Ego een flinke knauw oplopen en kan je hierdoor wraak gaan nemen op alle merrie's.Het kan natuurlijk ook een hoefsmid of paardentandarts zijn waar iets mee gebeurt is.Die weten heel goed hoe je met een paard moet omgaan als ze pijn gaat krijgen.
Het kan zeker wel om 1 persoon gaan,er is nooit op dezelfde tijd een merrie mishandeld.Als het op dezelfde dag was,liggen er een aantal uren tussen. In 3 uur tijd ben je van Maastricht in Groningen met de auto of trein.
Als ik dit lees kom ik uit bij de gast Uit heiloo die wilde sex met de merrie, deed t vaak na het uitgaan.
klaas30 schreef:Wie zegt dat het een man is?
Wie weet is het wel een vrouw, niet?

xxCYNNxx schreef:met die zaak van die Duitse griet in het achterhoofd (van een paar maanden terug), zou ik er zeker maar niet al te stellig vanuit gaan dat alle daders mannen zijn. Kan ook heel goed een paar vrouwen tussen zitten.
Immers; wat die Duitse gedaan heeft is toch ook gewoonweg te gruwelijk voor woorden en ook daar zal in eerste instantie gedacht zijn aan een man, maar bleek mooi een griet van 19 te zijn.
gohya schreef:xxCYNNxx schreef:met die zaak van die Duitse griet in het achterhoofd (van een paar maanden terug), zou ik er zeker maar niet al te stellig vanuit gaan dat alle daders mannen zijn. Kan ook heel goed een paar vrouwen tussen zitten.
Immers; wat die Duitse gedaan heeft is toch ook gewoonweg te gruwelijk voor woorden en ook daar zal in eerste instantie gedacht zijn aan een man, maar bleek mooi een griet van 19 te zijn.
Dat is ook wel zo,maar vond die griet toch wel een gevalletje apart.Ging toch op een heel andere manier zeg maar,dan onze beul.
xxCYNNxx schreef:met die zaak van die Duitse griet in het achterhoofd (van een paar maanden terug), zou ik er zeker maar niet al te stellig vanuit gaan dat alle daders mannen zijn. Kan ook heel goed een paar vrouwen tussen zitten.
gohya schreef:Ik weet zeker dat die in België,Duitsland en Engeland zeker niet dezelfde is als die in Nederland.In die landen is gaat het mishandelen ook niet op dezelfde manier als hier in ons land.In ons land gaat de beul steeds op dezelfde manier te werk,merrie's en de geslachtsdelen.Ook lopen er copycats rond in ons land,maar die staan buiten de bekende beul.
Veulen84 schreef:Was er niet in de achterhoek een jaar of 10/15 geleden ookeen beul actief.Vaag meen ik me zo iets te herinneren.