Jacht op paardenbeul gaat nu ook landsgrenzen over

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 17:49

Ik denk ook aan een diep verborgen forum en dus meerdere daders.

Veulen84

Re: Jacht op paardenbeul gaat nu ook landsgrenzen over

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 18:24

Of het is gewoon een team dat goed op elkaar is ingespeeld. Er zijn meer beroepen waar je veel voor moet/mag reizen. En de tijdstippen zijn ook weer niet zo dat ze een probleem hoeven op te leveren met werk.

Het enige dat ik weet is dat elke keer als ik de paarden in de wei heb lopen ik het spaans benauwd krijg als ik de berichten lees. Die criep(s) moet heel snel gepakt worden.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 18:30

Wat mij wel opvalt,bij slecht weer,dus veel regen,slaat hij niet toe.

Foreverkliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 18:45

Dat was mij idd ook al opgevallen hoewel ook dat niet altijd opgaat. Net zoals het meestal in het weekend en meestal s nachts is . Maar net als je denkt een patroon te hebben doet hij iets wat compleet afwijkt.
Overgens denk ik ook dat het om een groepje gestoorde perverselingen gaat. Misschien dat er maar 1 mishandeld maar hij heeft handlangers die tips geven, situaties verkennen en naar ik vrees 'meegenieten' door foto's of filmpjes.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 19:11

voor zover ik me zo 123 herinner is het iedere keer mooi weer geweest ja bij iedere aanval.
Zal misschien ook te maken hebben met modder op je kleding en schoenen; val je natuurlijk een stuk sneller op als de mishandeling heel snel ontdekt wordt; zo snel dat de dader echt in de buurt moet zijn.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 19:28

gohya schreef:

Vind je dat gek? Het moet ook voor de dader wel leuk blijven hè?

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 19:46

@ Oomens _O-

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 20:13

oomens schreef:
gohya schreef:

Vind je dat gek? Het moet ook voor de dader wel leuk blijven hè?

_O- _O- _O- _O-
Tis in ieder geval een Mooi weer dader.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 21:14

gohya schreef:
Een circus? nee geloof ik echt niet.Waarom zouden die dat doen? de dader is een persoon met een trauma.Uit wraak doet hij dit met de merrie's.Er moet dus een link zijn met merrie's en iets waardoor hij een trauma heeft opgelopen via een paard [merrie].Miss. wilde hij ooit seks met een merrie en is hij finaal in elkaar getrapt door die merrie? Dan kan je Ego een flinke knauw oplopen en kan je hierdoor wraak gaan nemen op alle merrie's.Het kan natuurlijk ook een hoefsmid of paardentandarts zijn waar iets mee gebeurt is.Die weten heel goed hoe je met een paard moet omgaan als ze pijn gaat krijgen.
Het kan zeker wel om 1 persoon gaan,er is nooit op dezelfde tijd een merrie mishandeld.Als het op dezelfde dag was,liggen er een aantal uren tussen. In 3 uur tijd ben je van Maastricht in Groningen met de auto of trein.

Als ik dit lees kom ik uit bij de gast Uit heiloo die wilde sex met de merrie, deed t vaak na het uitgaan.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 22:23

NathalietjeB schreef:
gohya schreef:
Een circus? nee geloof ik echt niet.Waarom zouden die dat doen? de dader is een persoon met een trauma.Uit wraak doet hij dit met de merrie's.Er moet dus een link zijn met merrie's en iets waardoor hij een trauma heeft opgelopen via een paard [merrie].Miss. wilde hij ooit seks met een merrie en is hij finaal in elkaar getrapt door die merrie? Dan kan je Ego een flinke knauw oplopen en kan je hierdoor wraak gaan nemen op alle merrie's.Het kan natuurlijk ook een hoefsmid of paardentandarts zijn waar iets mee gebeurt is.Die weten heel goed hoe je met een paard moet omgaan als ze pijn gaat krijgen.
Het kan zeker wel om 1 persoon gaan,er is nooit op dezelfde tijd een merrie mishandeld.Als het op dezelfde dag was,liggen er een aantal uren tussen. In 3 uur tijd ben je van Maastricht in Groningen met de auto of trein.

Als ik dit lees kom ik uit bij de gast Uit heiloo die wilde sex met de merrie, deed t vaak na het uitgaan.

Precies Nathalie,daar kom ik ook op uit!
Dan denk ik aan een vrijgezelle man,die aan niemand verantwoording hoeft af te leggen,wat die doet en waar die geweest is.

klaas30

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 22:35

Wie zegt dat het een man is?
Wie weet is het wel een vrouw, niet?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 22:43

klaas30 schreef:

Klaas deze gozer heeft al vanaf 2003 sex/mishandeling etc met merries op zijn naam staan, je kan echt niet stoppen als je in 2012 er nog voor opgepakt ben.

T zou mij in ieder geval niks verbazen als hij de baas is van een zieke groepering

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 09:20

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... rgans.html

Beetje idioterie misschien, maar zijn altijd vrouwelijke dieren, en altijd in de genitale streek.
Internet staat er vol mee.
Het is wat vergezocht.... Maar moest er toch even aan denken toen ik begreep dat het internationaal ook gebeurt.
Tot zover het koldermomentje ;-)

Ik hoop dat ie nu echt snel gepakt wordt :-(

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 12:04

Paard van Troye in de wei zetten en mij erin verstoppen....dan doet ie het nooooooit meer. }>

is toch ergens bespottelijk dat zo ene niet gepakt kan worden als je bedenkt dat men met de huidige techniek tot in de woonkamers kan gluren vanuit t heelal.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 14:18

met die zaak van die Duitse griet in het achterhoofd (van een paar maanden terug), zou ik er zeker maar niet al te stellig vanuit gaan dat alle daders mannen zijn. Kan ook heel goed een paar vrouwen tussen zitten.
Immers; wat die Duitse gedaan heeft is toch ook gewoonweg te gruwelijk voor woorden en ook daar zal in eerste instantie gedacht zijn aan een man, maar bleek mooi een griet van 19 te zijn.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 18:27

xxCYNNxx schreef:
met die zaak van die Duitse griet in het achterhoofd (van een paar maanden terug), zou ik er zeker maar niet al te stellig vanuit gaan dat alle daders mannen zijn. Kan ook heel goed een paar vrouwen tussen zitten.
Immers; wat die Duitse gedaan heeft is toch ook gewoonweg te gruwelijk voor woorden en ook daar zal in eerste instantie gedacht zijn aan een man, maar bleek mooi een griet van 19 te zijn.

Dat is ook wel zo,maar vond die griet toch wel een gevalletje apart.Ging toch op een heel andere manier zeg maar,dan onze beul.

parmezaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 21:39

Het is volgens mij ook aan de orde dat deze man (heb zo het vermoeden dat het een of meerdere mannen zijn) enorm kickt op de media-aandacht. Waarschijnlijk gaat hij voorbij aan het feit dat hij behalve ziek ook zielig is, door geen hulp te zoeken voor deze afwijking. Zielig persoon dus. Helemaal niet heldhaftig of qua gedrag moeilijk te volgen. Iedereen kan een onschuldig dier wat aandoen, het getuigt van meer lef om je aandoening onder ogen te zien en het je leven niet meer te laten beheersen. Lees je dit: wees een vent en ZOEK HULP!!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 21:40

klaas30 schreef:

meestal zijn het mannen...iets met lustgevoelens?

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 11:24

gohya schreef:
xxCYNNxx schreef:

Dat is ook wel zo,maar vond die griet toch wel een gevalletje apart.Ging toch op een heel andere manier zeg maar,dan onze beul.

Dat is zeker waar, maar denk niet dat er veel mensen zijn geweest die verwacht hadden dat achter die verminkingen een meisje van 19 zat. Zij was zelfs nog veel erger dan de beulen die al zo lang actief zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 11:36

xxCYNNxx schreef:

Dat is ook wel zo,maar vond die griet toch wel een gevalletje apart.Ging toch op een heel andere manier zeg maar,dan onze beul.[/quote]

Dat is zeker waar, maar denk niet dat er veel mensen zijn geweest die verwacht hadden dat achter die verminkingen een meisje van 19 zat. Zij was zelfs nog veel erger dan de beulen die al zo lang actief zijn.[/quote]

Inderdaad; over met je oren staan te klapperen gesproken zeg!

Maar als nou hier uit het nieuwsbericht zelf al blijkt dat ze dus blijkbaar in meerdere landen actief zijn (ik wist het wel van Duitsland en Belgie, maar Engeland was mij nog niet bekend), dan kan je er toch donder op zeggen dat dit niet om 1 persoon gaat?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 11:46

Ik weet zeker dat die in België,Duitsland en Engeland zeker niet dezelfde is als die in Nederland.In die landen is gaat het mishandelen ook niet op dezelfde manier als hier in ons land.In ons land gaat de beul steeds op dezelfde manier te werk,merrie's en de geslachtsdelen.Ook lopen er copycats rond in ons land,maar die staan buiten de bekende beul.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 11:49

gohya schreef:
Ik weet zeker dat die in België,Duitsland en Engeland zeker niet dezelfde is als die in Nederland.In die landen is gaat het mishandelen ook niet op dezelfde manier als hier in ons land.In ons land gaat de beul steeds op dezelfde manier te werk,merrie's en de geslachtsdelen.Ook lopen er copycats rond in ons land,maar die staan buiten de bekende beul.

de nederlandse beul is eerder ene copycat van de belgische die al in 2007 (of 2009 ben niet meer zeker) merries en veulens aan de geslachtsdelen verminkte.. toen is het in belgië een jaar stil geweest toen het weer opnieuw begon. in 2012 is het weer gestopt en de beul die hier sinds 2013/2014 rondloopt is idd niet zo consequent in het geslachtsdelen stuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 11:54

Wat mij alleen nog maar meer overtuigd , van het in contact komen en houden via internet. Dit is gewoon een soort sexuele/martel fetish, waar ze elkaar mee gek maken dmv het internet.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 12:30

Was er niet in de achterhoek een jaar of 10/15 geleden ookeen beul actief.Vaag meen ik me zo iets te herinneren.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 13:28

Veulen84 schreef:
Was er niet in de achterhoek een jaar of 10/15 geleden ookeen beul actief.Vaag meen ik me zo iets te herinneren.

Klopt,dat was de beul van Twente.Die is toen uiteindelijk opgepakt,puur toeval,omdat die een zwerver had gestoken of zoiets.Toen kwam het er uit dat hij ook dieren mishandelde.