Ilse_123 schreef:Even wat tegengeluid dan maar.
Ik ben dus tegen het afschaffen van de paardenmarkten. Nou heb ik alleen ervaring met de markt in Hedel (vanochtend ook weer geweest), maar ik neem aan dat het allemaal een beetje op elkaar lijkt.
Door de jaren heen heb ik wel degelijk een verbetering gezien. Dit jaar waren er op een aantal plekken water en hooi punten en daar werd ook zeker gebruik van gemaakt.
Het geluid van de kermis stond redelijk hard, als je midden op het plein van de kermis stond, waar dus geen paarden mochten komen. Op de straat waar de paarden stonden hoorde je de muziek, maar zeker niet hard.
En natuurlijk zijn er altijd wat sneue gevallen, en ik ben er zeker voor dat we naar die nulgrens moeten blijven streven, maar om nu alles op te doeken vanwege die paar gevallen...
In de OP wordt gesproken over allerlei illegale praktijken, dat is iets waar dan voortaan gewoon nog strenger op gecontroleerd moet worden.
Maar qua paardonvriendelijkheid vind ik het over het algemeen reuze meevallen, enkele uitzonderingen daargelaten.
Puur uit intresse...hoeveel van de tegenstanders zijn er de laatste jaren nog bij een paardenmarkt geweest?
Ilse, als je mijn eerdere posts had gelezen, dan was je duidelijk geworden dat ik niet alleen vanwege de door jou genoemde zaken tegen paardenmarkten ben. En dat het daarom niet relevant is of ik er ooit geweest ben..